اوکاسیو کورتز رهبری حزب دموکرات نیویورک را در مورد نتایج انتخابات مورد انتقاد قرار داد

الکساندریا اوکاسیو کورتز (DN.Y.) پس از اینکه نتایج انتخابات نشان داد امپایر استیت به سمت راست گرایش دارد، رهبری حزب ایالت نیویورک را به شدت مورد انتقاد قرار داد و از رئیس این گروه خواست استعفا دهد.

او گفت که رئیس حزب ایالتی “باید برود”، و افزود: “و ما باید حزب را جدیدتر کنیم تا برای رهبری جامعه و دموکراسی کوچک ارزش بیشتری قائل شویم.”

در یک توییت بعدی، اوکاسیو-کورتز پیوند مقاله ای را از اکتبر 2021 منتشر کرد که در آن جزئیاتی از مورد انتقاد جیکوبز به دلیل انجام قیاسی با رهبر سابق KKK دیوید دوک منتشر شد.

رئیس حزب (جیکوبز) پس از اینکه حزب را به سمت یک شکست فاجعه بار در رأی گیری که باعث حفظ کرسی های مجلس دموکرات می شد، هدایت کرد، یک زن سیاه پوست نامزد دموکرات را با KKK مقایسه کرد. او محافظت شد.» اوکاسیو کورتز نوشت. عملکرد ضعیف شب گذشته نتیجه این تصمیم است.

با این حال، فرماندار نیویورک، کتی هوچول (D)، همچنان از چالش لی زلدین (RN.Y.) دفاع کرد و اولین دوره کامل خود را به عنوان رئیس ایالت امپراتوری پس از به عهده گرفتن این سمت پس از استعفای کومو به دلیل آزار جنسی به دست آورد. ادعاها

اوکاسیو کورتز در پاسخ به تصویری از نیویورک تایمز بود که در آن آرای انتخاب شده در رقابت فرمانداری امپایر استیت در سال جاری با انتخابات ریاست جمهوری 2020 مقایسه شده بود. بر اساس گزارش تایمز، رأی گیری در نیویورک امسال بیشتر جمهوری خواهان را تغییر داد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

و در یک پیام سوماین قانونگذار لیبرال گفت: “عملکرد ضعیف شب گذشته نیویورک گواهی بر سالها اولویت دادن به سیاست ماشینی آهکی و برتری نسبت به عملکرد، استراتژی و سازماندهی است.”

The Hill برای اظهار نظر با جیکوبز تماس گرفته است.

در آن ماه، جیکوبز استدلال کرد که حزب مجبور نیست یک نامزد را تأیید کند زیرا آنها در انتخابات مقدماتی پیروز می شوند، و «سناریویی» را ارائه کرد که در آن دوک در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در نیویورک پیروز شد.

«رهبری حزب دموکرات نیویورک، که تحت سلطه آن قرار گرفت [former New York Gov. Andrew] کومو [D]اوکاسیو کورتز، که مملو از لابی‌گران است، برای تقویت جمهوری‌خواهان تلاش می‌کند، و نتوانست یک اقدام اساسی رای‌گیری ایالتی برای حفاظت از منطقه‌سازی مجدد نیویورک را تصویب کند، باید پاسخگو باشد. در توییتر نوشت.

او با اشاره به رئیس حزب دموکرات ایالت نیویورک افزود: “من یک سال پیش خواستار استعفای جی جیکوب شدم و هنوز هم در این سمت هستم.”