اولین سایبرتراک تسلا که از خط خارج شد، به نظر می رسد که درب نامناسبی دارد.


تصویر قهرمان تسلا سایبرتراک

تصویر قهرمان تسلا سایبرتراک

از زمانی که تسلا برای اولین بار Cybertruck را معرفی کرد، 1334 روز می گذرد. از زمانی که ایلان ماسک یک مدل پیش تولید را قبل از عرضه رسمی پیکاپ سوار کرد، موضوع داغ بوده است. سرانجام، پس از این همه مدت، تسلا در آخر هفته تایید کرد که اولین Cybertruck از خط تولید در تگزاس Gigafactory خارج شده است.

این خبر با عکسی از کارمندان تسلا که در اطراف کامیون جمع شده بودند اعلام شد تا شروع تولید خودروی برقی مورد انتظار را نشان دهد. و به روش معمولی تسلا، به نظر می رسد که Cybertruck عاری از مشکلات کنترل کیفیت نیست.

اولین سایبرتراک تسلا که از خط خارج شد، به نظر می رسد که درب نامناسبی دارد.

مسلماً در تسلا چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد توییت. همه کارمندانی که اطراف کامیون را احاطه کرده اند واقعاً گوشت داستان را در اینجا مبهم می کنند – منظورم این است که توییت تسلا برای نشان دادن کامیون بود، درست است؟ اما اگر از نزدیک مانند مردمی که در آنجا هستند نگاه کنید تکامل خودکار متوجه خواهید شد که درهای سرنشینان کاملاً در یک راستا نیستند.

قسمت عقب درب سرنشین جلو به طور خاص جایی است که باید نگاه کرد. به نظر می رسد که خط درب کمی از بالای درب سرنشین عقب امتداد می یابد، حداقل به اندازه ای که از چیزی که به نظر می رسد چند ده فوت دورتر است قابل توجه باشد.

اولین سایبرتراک تسلا که از خط خارج شد، به نظر می رسد که درب نامناسبی دارد.

تسلا در گذشته به دلیل کنترل کیفیت خود مورد انتقاد قرار گرفته است. از سیستم‌های خنک‌کننده آن که با تزئینات چوبی با کیفیت Home Depot تا بی‌شماری از نگرانی‌های ساخت خودروهای پرچم‌دار 140000 دلاری تسلا ساخته شده‌اند، شکایات این خودروساز برقی در مورد مشکلات ساخت کم نیست. با این حال، تصور می‌کنید که وسیله نقلیه‌ای که برای تسلا بسیار مهم است – به‌ویژه اولین وسیله‌ای که از خط تولید خارج می‌شود و در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود مدیر عامل شرکت ارائه می‌شود- عالی خواهد بود.

همانطور که گفته شد، هنوز هم تبلیغات فراوانی پیرامون پیکاپ استیل ضد زنگ وجود دارد. در سال 2019، تسلا وعده کامیونی را داده بود که می‌تواند 500 مایل برد، به علاوه توانایی سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت در 2.9 ثانیه را ارائه دهد. و فراموش نکنید که با وجود شکستن شیشه‌اش روی صحنه در حین نمایش، قرار است ضد گلوله باشد.

شایان ذکر است که تسلا به صراحت نگفته است که این یک نمونه آماده تولید است، به این معنی که می تواند فقط یک آزمایش خط یا شاید آخرین نسخه از یک نمونه پیش تولید باشد. کیفیت کامیون می تواند و احتمالاً در طول زمان بهبود خواهد یافت. و هی، حداقل تولید Cybertruck به نظر می رسد که امسال طبق برنامه ریزی شده آغاز می شود.

نکته یا سوالی برای نویسنده دارید؟ مستقیماً با آنها تماس بگیرید: [email protected]





منبع