انتقام جو مدیسون کاوتورن قول داده است که «دارک ماگا» را تصاحب کند

رای دهندگان مدیسون کاوثورن را به خانه می فرستند تا درباره کاری که انجام داده است فکر کند

قبل از اینکه قول دهد که این MAGA تاریک “اعضای بزدل و ضعیف حزب خودمان را شکست خواهد داد”، کاتورن گفت که “روزهای سیاست مرد خوب طبق معمول به پایان رسیده است”، احتمالاً نه در مورد یهودیان سیاسی غیر انسانی.

مطلع باشید و به گزارش های بی نظیر The Daily Beast دسترسی نامحدود داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

پس از محکوم کردن کمپین تحت رهبری تشکیلات برای سرنگونی او پس از یک رشته رسوایی طولانی، کاتورن به کسانی که او را متحدان واقعی خود می‌خواند، به‌ویژه از چهره‌هایی مانند رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA)، “چارلی بزرگ” نام برد. کرک” و تاکر کارلسون.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. همین الان ثبت نام کنید

کالاگان اوهر/ رویترز

چاک ادواردز، سناتور ایالتی حزب جمهوری‌خواه، در انتخابات مقدماتی سه‌شنبه شب، 1.5 درصد از کوثورن غلبه کرد و این رئیس جمهور 26 ساله ممکن است تا ژانویه 2023 دوره ریاست جمهوری خود را به پایان برساند.

کاتورن گفت: “من اکنون در مأموریتی هستم که کسانی را که در عین قانون گذاری و تلاش برای رسیدن به هدف خودخواهانه و جهانی یک چیز می گویند و وعده می دهند، افشا کنم.” زمان ظهور راست جدید فرا رسیده است، زمان آن رسیده است که Dark MAGA واقعاً فرماندهی را به دست بگیرد.

درباره The Daily Beast بیشتر بدانید.

کمتر از 48 ساعت پس از شکست شوکه‌کننده‌اش در انتخابات مقدماتی کارولینای شمالی، نماینده مدیسون کاوتورن در اینستاگرام پستی تحریک‌آمیز، انتقام‌آمیز و پر از اشتباه تایپی منتشر کرد که نوید بازگشت “Dark MAGA” را می‌داد.

کالاگان اوهر/ رویترز