انتقاد مدیر سابق سیا از مارجوری تیلور گرین به دلیل دفاع از مظنون افشای پنتاگون

جان برنان، رئیس سابق سیا، روز جمعه از مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه به دلیل دفاع از مردی که اسناد محرمانه پنتاگون در مورد جنگ در اوکراین را افشا کرد، انتقاد کرد.

این و نظرات مشابه از گرین، از جمله یکی پیشنهاد می کند این که کاخ سفید “دشمن واقعی” در این پرونده است، با مخالفت مقامات و سایرین آنلاین، با نماینده سابق لیز چنی (R-Wyo) مواجه شد. توییت کردن که خود گرین را نمی توان با اطلاعات امنیت ملی “اعتماد کرد”.

(H/T Mediaite)

مربوط…





منبع

برنان، که در زمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین سیا را رهبری می کرد، گفت: «مارجوری تیلور گرین بارها و بارها نشان داده است که با برخی از نظرات خود که قبلاً انجام داده است، شایسته تصدی پست دولتی نیست.

برنان در طول یک حضور در MSNBC با چنی موافقت کرد و او را به دلیل داشتن «نقطه» در صحبت علیه گرین تحسین کرد.

«نباید هیچ نوع اطلاعات حساس و طبقه بندی شده ای به او ارائه شود. وی با اشاره به جایگاه خود در کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان و سایر انتصابات اضافه کرد.

“شما می توانید این دیدگاه سیاست عجیب و غریب را داشته باشید که ما نباید به اوکراین کمک کنیم، و اگر دارید، همچنان می توانید افشای غیرمجاز اطلاعات طبقه بندی شده ما را محکوم و محکوم کنید. [damaged] … منافع ما در خارج از کشور.

اظهارات برنان پس از جمهوری خواه جورجیا مطرح شد توییت کرد مظنون، جک تکسیرا، گارد ملی هوایی ماساچوست، “با او مانند یک خائن و جنایتکار رفتار می شود.”