انتخاب بایدن برای کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده با مخالفت روبرو است

در ژوئیه 2021، بایدن فرمان اجرایی را امضا کرد که در آن FCC را تشویق کرد تا قوانین بی طرفی شبکه اینترنت باز را بازگرداند.

جیجی سون که در اکتبر 2021 نامزد شد، سومین جلسه استماع خود را در کمیته بازرگانی سنا برگزار کرد و به مخالفان صنعت قانونگذار گفت: «از سیاست‌گذار عمل‌گرا، طرفدار رقابت و طرفدار مصرف‌کننده بترسید که از سیاست‌هایی حمایت کند که بیشتر، سریع‌تر و پایین‌تر به ارمغان بیاورد. پهنای باند با قیمت.”

نوشته دیوید شپردسون

جمهوری خواهان نقش سون را به عنوان عضو هیئت مدیره یک سازمان غیرانتفاعی که یک سرویس انتقال به نام Locast را اداره می کرد، زیر سوال برده اند. پس از طرح دعوی حقوقی نقض حق چاپ توسط چهار شبکه پخش، دستور تعطیلی آن صادر شد.

Cantwell گفت: “به نحوی اگر پهنای باند مقرون به صرفه در هر جایی مستقر شود، ممکن است به نحوی پهنای باند مقرون به صرفه تر در همه جا مستقر شود.” بنابراین من فکر می کنم که احتمالاً میلیاردها دلار در اینجا در خطر است، و به همین دلیل است که ویتریول به سمت شما می آید.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط نیک زیمینسکی)



منبع

جمهوری خواهان به دلایل مختلفی سون را محکوم کردند و او را به گمراه کردن کنگره متهم کردند – چیزی که او رد کرد.

دموکرات‌ها از ژانویه 2021 قادر به کنترل اکثریت پنج عضو FCC نیستند، و تلاش‌های این حزب برای بازگرداندن قوانین بی‌طرفی شبکه‌ای که در زمان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه لغو شده بود، متوقف می‌شود.

بسیاری از دموکرات‌ها گفتند که جمهوری‌خواهان به شرکت‌های مخابراتی قدرتمندی که نمی‌خواستند با مقررات FCC مواجه شوند، پیشنهاد می‌دادند.

ماریا کانتول، رئیس کمیته گفت که شرکت‌های مخابراتی نگران هستند که سون برای خدمات اینترنتی ارزان‌تر فشار بیاورد.

کانتول پس از جلسه استماع به خبرنگاران گفت که تصمیمی برای برگزاری رای گیری در مورد نامزدی خود نداشته است.

در صورت تایید، سون داوطلبانه پذیرفته است که از برخی موارد مربوط به رضایت بازپخش و حق نشر پخش تلویزیونی خودداری کند.

واشنگتن (رویترز) – انتخاب رئیس جمهور جو بایدن برای پنجمین کرسی کلیدی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) روز سه شنبه با انتقاد شدید سناتورهای جمهوری خواه مواجه شد، در حالی که دموکرات ها گفتند که تنظیم کننده مخابرات ایالات متحده دارای فهرست کاملی از کمیسران است.

تد کروز، جمهوری خواه ارشد در این پنل، گفت که سون “خود را یک طرفدار افراطی نشان داده است که فاقد بی طرفی و صراحت لازم برای خدمت در یک موقعیت رهبری در یک آژانس نظارتی مستقل قدرتمند است.”

دموکرات ها اکثریت 51-49 را در سنا دارند. جکی روزن، سناتور دموکرات، به نگرانی‌های جدی برخی گروه‌های مجری قانون اشاره کرد و گفت که این موضوع باعث توقف او در مورد نامزدی سون شد.