امید حزب جمهوری خواه واشنگتن سیاتل، سیهاوکز و استارباکس را به باد انتقاد گرفت

اینکه آیا تلاش‌های اسمایلی در ایالتی که از سال 1994 یک جمهوری‌خواه را برای سنا انتخاب نکرده‌اند یا نه، باید مشخص شود.

اسمایلی گفت که عکسی از ایستادن او در کنار ترامپ که در تبلیغات موری نشان داده شده است، زمانی گرفته شده است که او از مراقبت های پزشکی بهتر برای کهنه سربازان دفاع می کرد.

اسمایلی اخیراً تلاش کرده است که افزایش جرم و جنایت در سیاتل، بزرگترین شهر ایالت، را به گردن موری و دموکرات ها بیندازد.

او یک پرستار سابق است که حمایت های گذشته خود را از شوهرش برجسته کرده است، یک سرباز کهنه سرباز که در یک انفجار در حین خدمت در عراق در سال 2005 نابینا شد.

تینا پودلودوسکی، رئیس دموکرات های ایالت واشنگتن گفت: «دموکراسی ما در خطر است.

در حالی که اسمایلی شخصاً با سقط جنین مخالف است، او گفت که برای ممنوعیت در سراسر کشور فشار نخواهد آورد. اسمایلی گفت که او معتقد است که این موضوع به بهترین وجه توسط هر ایالت جداگانه تصمیم گیری می شود و رای دهندگان واشنگتن ده ها سال پیش تصمیم گرفتند که سقط جنین را در اینجا تایید کنند.

موری همچنین تبلیغات منفی زیادی علیه اسمایلی اجرا کرده و گفته است که موضع جمهوری خواه ضد سقط جنین می تواند حقوق زنان را تهدید کند و همچنین تلاش می کند او را با عناصر افراطی در حزب جمهوری خواه گره بزند.

هایملیچ گفت: «رای دهندگان سیاتل می دانند که رهبرانشان در حال شکست دادن آنها هستند.

اسمایلی گفت: “ما زیر نظر او بدتر شده ایم.”

اسمایلی گفت: “من اراده رای دهندگان را می پذیرم.”

اسمایلی گفت: «من مادر سه پسر جوانی هستم که به مدت یک سال و نیم از تحصیل باز ماندند.

اسمایلی امیدوار است آنقدر مردم از موری که برای اولین بار در سال 1992 انتخاب شد خسته شده باشند تا در نوامبر به او برتری دهند. او تبلیغات بزرگی را صرف کرده است که موری را برای جرم و تورم، به ویژه قیمت های بالای بنزین و مواد غذایی مقصر می داند.

موری همچنین دستاوردهای دموکرات ها را تبلیغ کرده و گفته است که لایحه زیرساختی رئیس جمهور جو بایدن جاده ها، پل ها و بزرگراه ها را بازسازی می کند. او همچنین خاطرنشان کرد که دموکرات‌ها پیشرفت‌های پزشکی برای جانبازان، لایحه‌ای برای ساخت تراشه‌های رایانه‌ای بیشتر در ایالات متحده و قانون کاهش تورم را تصویب کردند که به کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی و کاهش هزینه داروهای تجویزی کمک می‌کند.

اسمایلی که به طور منظم در فاکس نیوز حضور داشته است، بر بازدیدهای خود از تمام 39 شهرستان ایالت تاکید کرد.

موری برای اولین بار در طول “سال زن” انتخاب شد و انگیزه آن برای شرکت در بخشی از جلسات تایید دادگاه عالی کلارنس توماس بود. او به ریاست کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا رسیده است و یکی از اعضای رهبری دموکرات است.

اسمایلی گفت که مسائل مهمی که او را به سمت نامزدی سوق می دهد شامل واکنش دولت به همه گیری ویروس کرونا، به ویژه تعطیلی مدارس است.

موری پاسخ داد: “ما شاهد افزایش جنایت و بی خانمانی در هر جامعه ای در ایالت خود بوده ایم.”

موری تا آخرین مهلت گزارش سپتامبر بیش از 17.8 میلیون دلار جمع آوری کرده است و 3.7 میلیون دلار در بانک داشته است. اسمایلی بیش از 12.8 میلیون دلار جمع آوری کرده بود که بسیار بیشتر از رقبای اخیر مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان در واشنگتن بود و 2.4 میلیون دلار در بانک داشت.

در یک تبلیغ تلویزیونی جدید، اسمایلی در مقابل یک کافی شاپ بسته استارباکس در سیاتل می ایستد و موری را مقصر افزایش جرم و جنایت شهری می داند که منجر به تعطیلی آن شده است.

موری اخیراً در مجلس سنا گفت: «علی‌رغم اعتراض‌های آشکار از سراسر کشور، سرنگونی رو تنها اولین قدم آنها بود. جمهوری‌خواهان می‌خواهند انتخاب‌کنندگان من را مجبور کنند حتی زمانی که نمی‌خواهند باردار بمانند و به دنبال پزشکانی باشند که خدمات سقط جنین را ارائه می‌دهند.»

کلایتون در ایمیلی گفت: «تبلیغات هجومی واکنش‌های احساسی قوی‌تری را از رأی‌دهندگان برمی‌انگیزد و در ایجاد انگیزه در رفتار مؤثرتر است».

موری گفت که اولویت سیاسی او در دو سال آینده “حفاظت از حقوق زنان برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی خود است.”



منبع

موری به نوبه خود، اسمایلی را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و حامیانش در MAGA گره زده است.

یکی، پتی موری، سناتور دموکرات که در 30 سال گذشته این کرسی را در اختیار داشته و به دنبال ششمین دوره ریاست جمهوری است. سیاتل سیهاوکز، استارباکس و سیاتل تایمز، سازمان‌های بزرگ و بومی که او آنها را «شرکت‌های بیدار» می‌خواند زیرا نمی‌خواست از آرم‌هایشان در تبلیغاتش استفاده کند. شهر سیاتل، که او به عنوان لیبرال و جنایت‌آلود محکوم شده است.

اسمایلی، 41 ساله اهل پاسکو، واشنگتن، سعی کرده با تمرکز بر داستان شخصی خود با رای دهندگان ارتباط برقرار کند.

اسپوکین، واشینگتن (AP) – در اولین مبارزات سیاسی خود، تیفانی اسمایلی، نامزد جمهوریخواه سنا، به دنبال شناخته شده ترین نهادهای ایالت واشنگتن است.

موری، 71 ساله، پس از تصمیم دادگاه عالی مبنی بر لغو رو در مقابل وید در اوایل سال جاری، موضوع سقط جنین را مورد توجه قرار داد و گفت که این تصمیم “آشوب ایجاد کرد و به بیماران آسیب رساند.”

حزب دموکرات ایالتی همچنین هشدار داده است که جمهوری خواهان تهدیدی برای حق رای هستند و گفته است موری از آنها محافظت خواهد کرد.

کورنل کلایتون، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی واشنگتن و مدیر مؤسسه خدمات عمومی و سیاست عمومی توماس اس فولی، گفت در حالی که مردم می گویند از منفی شدن کمپین ها خوششان نمی آید، اما چنین تبلیغاتی کارساز هستند.

موری هشدار داده است که جمهوری خواهان به دنبال محدود کردن حقوق باروری زنان خواهند بود.

پول در مسابقه ریخته شده است.

کالب هایملیچ، رئیس حزب جمهوری خواه ایالت واشنگتن، گفت که برجسته کردن مشکلات در سیاتل، بزرگترین شهر ایالت، یک استراتژی سیاسی خطرناک نیست. “

نامزدها تا کنون یک مناظره رسمی در 23 اکتبر در دانشگاه گونزاگا در اسپوکان برنامه ریزی کرده اند.

موری همچنین به شورش 6 ژانویه 2021 اشاره کرد، چیزی که رای دهندگان نباید فراموش کنند.

گستره وسیع اهداف اسمایلی نشان‌دهنده رویکرد مبارزاتی است که او برای کمپین انتخاباتی خود به کار برده است، استراتژی که ممکن است در ابتدا با تلاش‌های او برای جلب حمایت رای‌دهندگان کافی برای برکناری موری مخالف به نظر برسد.

تاکتیک‌های تهاجمی اسمایلی منعکس‌کننده همان تاکتیک‌های نامزدهای جمهوری‌خواه در سراسر کشور است که مشتاق به تصرف در تشکیلات هستند و در عین حال دموکرات‌ها را به خاطر مسائلی مانند افزایش نرخ جرم و جنایت مقصر می‌دانند.