افشای اطلاعات اینتل در خاورمیانه آسیب زیادی به آمریکا وارد کرده است

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

مقامات مجری قانون، جک تکسیرا، عضو 21 ساله گارد ملی هوایی ماساچوست را روز پنجشنبه دستگیر کردند و روز جمعه به دلیل نقض قانون جاسوسی به دلیل افشای اطلاعات متهم شد. مقامات گفتند که او این اسناد را در گروهی در Discord آپلود کرد، که پلتفرمی است که عمدتاً برای بازیکنان بازی های ویدیویی و سایر جوانان استفاده می شود.

گراهام، که یک گارد ملی سابق هوایی است، روز یکشنبه نیز گفت که از دسترسی تکسیرا به اسناد “متحیر” شده است و گفت که “برخی افراد باید اخراج شوند” به دلیل درز اطلاعات.

او افزود: «و همه در منطقه واقعاً نگران هستند، زیرا اگر بخواهید اطلاعاتی را در روزنامه بخوانید یا در اینترنت پیدا کنید، می‌خواهند اطلاعاتی را با ایالات متحده به اشتراک بگذارند». بنابراین، این آسیب زیادی به ما در منطقه وارد کرده است.»

مجموعه ای از اسناد نظامی با مطالب طبقه بندی شده در اوایل این ماه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ظاهر شد و به نظر می رسید حاوی اطلاعاتی در مورد قابلیت های نظامی اوکراین و همچنین اطلاعاتی درباره عملیات جاسوسی ایالات متحده در سایر کشورها، از جمله برخی از متحدانش باشد.

سناتور لیندسی گراهام (RS.C.) روز یکشنبه گفت که افشای اخیر اطلاعات محرمانه و اسناد نظامی به روابط ایالات متحده در خاورمیانه “مضر” بوده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه گفت که همکاری ایالات متحده با متحدان تحت تأثیر اسناد فاش شده قرار نگرفته است. سرتیپ نیروی هوایی ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون، پنجشنبه گفت که افشای اطلاعات “عمدی و جنایتکارانه” بوده است.

من به عربستان سعودی رفته ام، در اسرائیل هستم. گراهام به جاناتان کارل از ABC در این هفته گفت: می‌توانم به شما قول بدهم، این بسیار مضر بوده است. اطلاعاتی در مورد کمک موساد به معترضان وجود دارد. اطلاعاتی در مورد توانایی دفاع هوایی اوکراین وجود دارد.