افسر پلیس شرمسار قبل از اخراج پس از خشونت خشونت آمیز کار خود را ترک کرد

یک افسر پلیس رسوا پیش از اخراج، نقش خود را ترک کرده است که منجر به اتهام ضرب و شتم و آسیب جنایی در منچستر بزرگ شد.

پاسبان سابق کیا پولفورد استون که در مرسی ساید مستقر بود، به دنبال دو حادثه جداگانه در ویگان، منچستر بزرگ، در 4 و 16 مارس 2023 متهم شد.

او همچنین به یک خودروی واکسهال آدام که متعلق به همان زنی بود که کمتر از دو هفته قبل در زمان خدمت با نیرو هدف قرار داده بود، آسیب رساند.

پولفورد استون، اهل ویگان، در دادگاه دادگاه منچستر در اکتبر 2023 به هر دو جرم اعتراف کرد.

طبق نمایه لینکدین او، او فقط در همان ماهی که جرایم رخ داده بود، افسر تمام وقت پلیس مرسی ساید شد.

در جریان جلسه استماع بخش استانداردهای حرفه ای پلیس مرسی ساید، به ریاست سرنا کندی، رئیس پلیس، که در اوایل ماه جاری برگزار شد، به این نتیجه رسیدند که اگر پولفورد استون در این نیرو باقی می ماند، به دلیل سوء رفتار فاحش اخراج می شد.

رئیس پلیس کندی، در اطلاعیه تصمیمی که توسط نیرو ارسال شده است، نوشت: «شواهد موجود در این پرونده غیرقابل انکار است و افسر سابق اعتراف به گناه کرد و در 26 اکتبر 2023 توسط دادگاه محکوم شد.

از نقش های پلیسی در بریتانیا مسدود شده است

“همچنین متذکر می شوم که این یک مورد یکبار نبود – قربانی مورد حمله قرار گرفت و سپس به ماشین وی آسیب وارد شد. در نتیجه، من راضی هستم که افسر سابق پولفورد استون استانداردهای رفتار حرفه ای، یعنی رفتار بی اعتبار را نقض کرده است.

جوامع مرسی ساید باید به درستی بتوانند اعتماد و اطمینان داشته باشند که افسران و کارکنانی که برای پلیس مرسی ساید کار می کنند نه تنها از قانون حمایت می کنند، بلکه از قانون نیز تبعیت می کنند.

افسر سابق با ارتکاب و محکوم شدن به یک جرم جنایی، استانداردهای مورد انتظار نیروها و جوامع مرسی ساید را کاملاً نادیده گرفته است.

پولفورد استون با اضافه شدن به فهرست ممنوعه کالج پلیس از ایفای نقش پلیس در بریتانیا جلوگیری کرده است.

ناظر کارآگاه شریل رودز، از بخش استانداردهای حرفه ای مرسی ساید، گفت: «پلیس مرسی ساید متعهد است اطمینان حاصل کند که همه انتظارات بالای مردم را برآورده می کنند و اگر چنین نکنند، ما اقدامات جدی انجام خواهیم داد.

افسران ما چهره عمومی پلیس مرسی ساید هستند و بسیار حیاتی است که جوامع ما اطمینان داشته باشند که ما افسران و کارکنان را در صورت لزوم پاسخگو خواهیم کرد.

پلیس مرسی ساید به درستی رویکردی بدون مدارا در قبال هر کسی که مرتکب تجاوز یا آسیب جنایی می شود، اتخاذ می کند. اقدام غیرقابل قبول افراد اجازه نخواهد داشت به نام نیکی که توسط اکثریت قریب به اتفاق افسران و کارکنان ما که کار مثال زدنی انجام می دهند و برای اطمینان از محافظت از همه جوامع ما کار می کنند، لطمه وارد کند.»

با روزنامه نگاری بریتانیایی برنده جوایز، افق دید خود را گسترش دهید. تلگراف را به مدت ۱ ماه رایگان امتحان کنید، سپس با پیشنهاد منحصر به فرد ایالات متحده ما از ۱ سال فقط با ۹ دلار لذت ببرید.

منبع