اظهارنامه های مالیاتی ترامپ وجهه او به عنوان یک کارآفرین موفق را تضعیف می کند

پس از اینکه ترامپ سنت شکنی کرد و از اعلام اظهارات خود به عنوان نامزد ریاست جمهوری یا در زمان ریاست جمهوری خودداری کرد، قانونگذاران دموکرات به دلیل نگرانی در مورد تضاد منافع احتمالی به دنبال آنها بودند. در نهایت، آنها توانستند با استفاده از اختیارات نظارتی خود از طریق تحقیق در مورد سیاست خدمات درآمد داخلی در حسابرسی روسای جمهور و معاونان رئیس جمهور، قفل آنها را باز کنند.

این شرکت در سال جاری به طور رسمی روابط خود را با ترامپ و شرکت‌های او قطع کرد و گفت که دیگر نمی‌تواند پشت یک دهه صورت‌های مالی سالانه که برای سازمان ترامپ تهیه کرده بود، بایستد.

در ادامه، همه روسای آینده هر دو کمیته راه و روش مجلس نمایندگان و کمیته مالی سنا قدرت تقریبا نامحدودی برای هدف قرار دادن و علنی کردن اظهارنامه مالیاتی شهروندان خصوصی، دشمنان سیاسی، رهبران تجاری و کارگری یا حتی دیوان عالی خواهند داشت. کوین بردی نماینده تگزاس، نماینده ارشد جمهوری خواه در کمیته راه ها و ابزارها، در بیانیه ای قبل از این گزارش گفت.

انتظار می‌رود اظهارنامه‌های مالیاتی کامل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که از سال 2015 تا 2020 را پوشش می‌دهد، پنجره‌ای نادر به پیچیدگی امور مالی او باشد.  (بریتانی گریسون/نیویورک تایمز)

کمیته دموکرات‌ها در مورد راه‌ها و ابزارها در گزارش‌های هفته گذشته خود تأثیری را که یک حسابرسی طولانی مدت حل‌نشده، مربوط به سال 2009، بر حسابرسی‌ها در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ داشت، کم اهمیت جلوه دادند. گزارش کمیته مشترک غیرحزبی مالیات، که سیاست مالیاتی کنگره را تجزیه و تحلیل می‌کند، خاطرنشان کرد که حسابرسی از اظهارنامه ترامپ در سال 2015 به دلیل «پیچیدگی مسائلی که به طور همزمان برای سال‌های مالیاتی 2009 تا 2013 کار می‌کردند» متوقف شده بود.

ترامپ در سه سال اول ریاست جمهوری خود گفت که حقوق خود را هر سه ماه یکبار اهدا می کند. اما در سال 2020، در حالی که رکود همه گیر به سرعت در آخرین سال ریاست او کاهش یافت، ترامپ زیان های سنگین تجاری، عدم تعهد مالیاتی فدرال و هیچ کمک مالی به موسسات خیریه را گزارش کرد.

استیون ام. روزنتال، که زمانی به عنوان یکی از کارکنان کمیسیون مشترک مالیات کار می کرد، گفت که IRS احتمالاً تصمیم گرفته است تا زمانی که مسائل قدیمی حل نشده اند، ممیزی های جدید آغاز نشود.

اما جمهوری‌خواهان به دموکرات‌ها هشدار دادند که سابقه خطرناکی ایجاد کرده‌اند. جمهوری خواهان روز جمعه گزارشی از خود منتشر کردند که شامل شکایات مفصلی درباره روند منتهی به افشای اسناد بود.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

به نظر می رسد قانون مالیاتی که ترامپ در اواخر سال 2017 امضا کرد و از سال بعد اجرایی شد، نتایج متفاوتی برای او به همراه داشته است. برخی از مفاد آن به احتمال زیاد در زمان مالیات به او مزیتی داده است – از جمله کاهش حداقل مالیات جایگزین برای افراد پردرآمد.

اما این قانون همچنین محدودیتی را برای به اصطلاح کسر نمک در نظر گرفته است که به طور نامتناسبی به افراد با درآمد بالاتر از جمله ترامپ در شهرها و ایالت های با مالیات بالا مانند نیویورک ضربه می زند. در سال 2019، ترامپ گزارش داد که 8.4 میلیون دلار مالیات ایالتی و محلی پرداخت کرده است. به دلیل محدودیت های SALT که در قانون مالیاتی او گنجانده شده بود، او توانست تنها 10000 دلار از مالیات های پرداخت شده در اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال خود را کسر کند.

این گزارش ماهیت حسابرسی 2009-2013 را فاش نمی کند. اما تحقیقات تایمز در سال 2020 گزارش داد که در آن سال ها ترامپ بازپرداخت مالیات بر درآمد را در مجموع 72.9 میلیون دلار درخواست کرد و دریافت کرد – تمام مالیات بر درآمد فدرال که او در اولین هجوم پول نقد خود از «شاگرد»، برنامه تلویزیونی طولانی مدت خود، پرداخت کرده بود. 2005 تا 2008، به علاوه بهره.

ترامپ سال‌ها از شرکت حسابداری Mazars USA برای تهیه مالیات‌های خود و کسب‌وکارش استفاده کرد. دونالد بندر برای مدت طولانی در لیست مالیات های رئیس جمهور سابق به عنوان حسابدار وی ثبت شده بود.

ترامپ روز جمعه در بیانیه‌ای دموکرات‌ها را محکوم کرد و گفت که تصمیم برای انتشار بازگشت‌ها «سلاح‌آمیز» بوده است.

او در خبر روز جمعه خود گفت: «دموکرات‌ها هرگز نباید این کار را می‌کردند، دادگاه عالی هرگز نباید آن را تأیید می‌کرد، و این امر به اتفاقات وحشتناکی برای بسیاری از مردم منجر خواهد شد. «شکاف بزرگ ایالات متحده اکنون بسیار بدتر خواهد شد. دموکرات‌های چپ رادیکال همه چیز را به سلاح تبدیل کرده‌اند، اما به یاد داشته باشید، این یک خیابان دوطرفه خطرناک است!»

اظهارنامه مالیاتی یکی از خصوصی ترین اسناد در ایالات متحده است. اگرچه کنگره قدرت به دست آوردن و آزاد کردن آنها را دارد، به ندرت چنین اقدامی انجام می دهد.

به نظر می‌رسد این اسناد نشان می‌دهد که ترامپ وعده کمپین انتخاباتی خود را مبنی بر اهدای حقوق خود به عنوان رئیس‌جمهور، حداقل در سال 2020، زمانی که هیچ گونه کمک خیریه‌ای را گزارش نکرد، نقض کرد. آنها همچنین پیشنهاد کردند که لایحه مالیاتی ترامپ ممکن است به دلیل تغییر در اصلاحات مالیاتی امضا شده او در سال 2017 افزایش یافته باشد: محدودیت در کسر مالیات های ایالتی و محلی پرداخت شده.

به نظر می رسد بازپرداخت ادعا شده بر اساس رها کردن سهام ترامپ در تجارت کازینو خود در آن سال بوده است. این به عنوان «بازپرداخت سریع» شناخته می‌شود، زیرا مالیات‌دهنده آن را بلافاصله بدون سؤال دریافت می‌کند، اما بازرسی خودکار را آغاز می‌کند. در مورد ترامپ، حسابرسی تا زمان روی کار آمدن او حل نشده بود.

اما مشخص شد که مزارس و ترامپ از اوایل سال 2020 شروع به فاصله گرفتن از یکدیگر کرده بودند. بازده های او نشان می دهد که در آن سال، BKM Sowan Horan، یک شرکت حسابداری مستقر در تگزاس، مالیات ترامپ را آماده کرد.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

روزنتال که اکنون یکی از اعضای ارشد مرکز سیاست مالیاتی غیرحزبی Urban-Brookings Tax Center است، می‌گوید: «اشتباه بزرگی که انتقاد از آن آسان است».

در سال‌های قبل، مقامات کاخ سفید اشاره کردند که کدام سازمان‌های دولتی حقوق ترامپ را دریافت می‌کنند، از خدمات پارک ملی در سال 2017. اسناد مالیاتی منتشر شده در روز جمعه نشان می‌دهد که ترامپ کمک‌های خیریه را در مجموع نزدیک به 1.9 میلیون دلار در سال 2017 و کمی بیشتر از آن گزارش کرده است. 500000 دلار در هر دو سال 2018 و 2019.

اقلام مالیاتی نشان می دهد که فروش املاک تجاری که ترامپ خودش ایجاد کرده بود، ضرر داشت، با این حال، درآمد خالص او را پایین آورد و تا حدودی بدهی مالیاتی او را کاهش داد. آنها شامل مجموع 1 میلیون دلار دارایی یا تجهیزات فروخته شده با ضرر توسط دو نهاد تجاری او و 1 میلیون دلار ضرر دیگر برای نجات پسرش دونالد ترامپ جونیور از کسب و کار شکست خورده برای ساخت خانه های پیش ساخته بود.

تاریخچه ترامپ در به ارث بردن ثروت و سپس از دست دادن آن توسط نیویورک تایمز در سال 2020 شرح داده شد، زمانی که چندین دهه اطلاعات مالیاتی ترامپ، از جمله بسیاری از آنچه روز جمعه فاش شد، به دست آورد.

دونالد بیر، نماینده دموکرات، یکی از اعضای کمیته راه‌ها و ابزارها، در نامه‌ای گفت: «ترامپ طوری رفتار می‌کرد که انگار چیزی برای پنهان کردن داشت، الگویی که با محکومیت اخیر کسب‌وکار خانوادگی‌اش به دلیل تقلب مالیاتی جنایی مطابقت دارد.» انتشار خبر جمعه همانطور که عموم مردم اکنون می توانند ببینند، ترامپ از کسرهای مشکوک یا ضعیف و تعدادی دیگر از طرح های اجتناب از مالیات به عنوان توجیهی برای پرداخت اندک یا عدم پرداخت مالیات بر درآمد فدرال در چندین سال مورد بررسی استفاده کرد.

در سال 2018، پس از یک دهه که رئیس جمهور سابق طبق اظهارنامه مالیاتی بررسی شده توسط تایمز هیچ درآمد مشمول مالیاتی را اعلام نکرد، ترامپ درآمد مشمول مالیات را بیش از 24 میلیون دلار گزارش کرد. او تقریباً یک میلیون دلار مالیات فدرال پرداخت کرد، تقریباً کل کل مالیاتی که به عنوان رئیس جمهور پرداخت کرد.

به عنوان مثال، این اسناد نشان می دهد که تأثیر ارث او در سال 2018 بیشتر از آن چیزی بود که تایمز قبلاً گزارش کرده بود: ترامپ 25.7 میلیون دلار سود حاصل از فروش املاک تجاری را که او و خواهران و برادرانش به ارث برده بودند یا از طریق تراست گرفته بودند، ثبت کرد. فروش Starrett City.

دموکرات‌ها این افشاگری را نظارت ضروری بر رئیس‌جمهوری می‌دانند که دهه‌ها سابقه در امتناع از انتشار بازگشت‌های خود را شکست.

به نظر می رسد که این درآمد حاصل بیش از 14 میلیون دلار سود حاصل از فروش سرمایه گذاری پدرش در دهه 1970 باشد، یک مجتمع مسکونی در بروکلین به نام استارت سیتی، که بخشی از میراث ترامپ شد.

انتشار صبح جمعه حاوی هزاران صفحه از اسناد مالیاتی، از جمله اظهارنامه های فردی ترامپ و همسرش ملانیا، و همچنین اظهارنامه های تجاری برای چند صد شرکت از صدها شرکتی بود که سازمان تجاری گسترده او را تشکیل می دهند. این به دنبال انتشار گزارش‌های کمیته راه‌ها و ابزارهای دموکرات‌ها بود که نشان می‌داد ترامپ در سه سال اول ریاست‌جمهوری خود در مجموع ۱.۱ میلیون دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخت کرده بود، اما در سال ۲۰۲۰ با کاهش درآمد و افزایش زیان، مالیات پرداخت نکرد. .

واشنگتن – دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه شش سال از سوابق مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را منتشر کردند و بینش جدیدی از معاملات تجاری او ارائه کردند که چهره‌ای که مدت‌هاست به‌عنوان یک تاجر موفق موفق بود، تضعیف کرد.

این اسناد همچنین سؤالات جدیدی را در مورد ممیزی هایی که ترامپ در داخل و خارج از دفتر با آن روبرو بوده است، ایجاد کرد.

افشای این سند مورد سرزنش و تهدیدهای تلافی جویانه ترامپ و متحدان جمهوری خواهش در کنگره قرار گرفت که پیشنهاد کردند وقتی حزب آنها در 3 ژانویه کنترل مجلس نمایندگان را در دست گرفت، ممکن است به دنبال افشای اظهارنامه های مالیاتی ارائه شده توسط سیاستمداران دموکرات، قضات دیوان عالی و اعضای باشند. از خانواده جو بایدن، مانند پسرش هانتر.

اما این اظهارنامه ها که سال های مالیاتی 2015 تا 2020 را پوشش می دهد، موفقیت چندانی را برای ترامپ در معاملات تجاری اخیرش نشان نمی دهد. آنها نشان می‌دهند که ترامپ اغلب ضررهای سنگینی را از سرمایه‌گذاری‌های خود گزارش می‌کرد، حتی در حالی که به پول نقد از دارایی‌هایی که به ارث برده بود ادامه می‌داد.

بسیاری از آنچه کمیته در روز جمعه علنی کرد نیز در گزارشی با شماره های اصلی که کمیته هفته گذشته منتشر کرد فاش شد. اما هزاران صفحه از اسناد مالیاتی بینش جدیدی در مورد درآمد و هزینه های رئیس جمهور ارائه کرد.

بازگشت ترامپ پیچیده است و در هزاران صفحه گسترده است. اسناد نشان می دهد که او حسابداران را برای جمع آوری آنها تغییر داده است.

اظهارنامه‌های مالیاتی او نشان می‌دهد که ترامپ در زمانی که در کاخ سفید بود، ده‌ها هزار دلار سود سهام دریافت کرده است.

ترامپ به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری در سال 2015 گفت که «حتی یک دلار» از حقوق 400000 دلاری که با این شغل همراه است را دریافت نخواهد کرد. او گفت: «اگر رئیس‌جمهور شوم، به‌طور کامل حقوقم را رها می‌کنم.

انتشار نهایی پس از سال‌ها درگیری حقوقی و گمانه‌زنی درباره ثروت ترامپ و درگیری‌های مالی او انجام شد.

انتظار می‌رود اظهارنامه‌های مالیاتی کامل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که از سال 2015 تا 2020 را پوشش می‌دهد، پنجره‌ای نادر به پیچیدگی امور مالی او باشد. (بریتانی گریسون/نیویورک تایمز)

در گزارش کمیته منتشر شده در هفته گذشته به طور مستقیم به این موضوع اشاره نشده است که آیا مسائل حل نشده از سال 2009 تا 2013 نیز بررسی های بعدی تحت برنامه حسابرسی اجباری ریاست جمهوری را متوقف کرده است یا خیر. اما IRS اغلب ممیزی های جدید را در صورت وجود اختلافات حل نشده پیچیده از سال های قبل راه اندازی یا تکمیل نمی کند.

وی نوشت: اظهارنامه های مالیاتی ترامپ بار دیگر نشان می دهد که من چقدر با افتخار موفق بوده ام و چگونه توانسته ام از استهلاک و کسرهای مالیاتی مختلف به عنوان انگیزه ای برای ایجاد هزاران شغل و سازه ها و بنگاه های باشکوه استفاده کنم.

ترامپ همچنین تهدید به تلافی را مطرح کرد.