اظهارنامه مالیاتی ترامپ در پانل کنگره بررسی می شود

“شما نمی توانید چیزهای زیادی از اظهارنامه های مالیاتی بیاموزید، اما اگر آنها مال شما نباشند، آزاد کردن آنها غیرقانونی است!” او آخر هفته گذشته در شبکه اجتماعی خود شکایت کرد.

دفتر DA این احضاریه را پس از آن صادر کرد که مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق ترامپ به کنگره گفت که ترامپ مقامات مالیاتی، بیمه‌گران و همکاران تجاری خود را درباره ارزش دارایی‌هایش گمراه کرده است. این اتهامات موضوع یک شکایت کلاهبرداری است که لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک علیه ترامپ و شرکتش در ماه سپتامبر ارائه کرد.

در همین حال، جمهوری خواهان با این استدلال که این آزادی یک سابقه خطرناک را ایجاد می کند، از آزادی احتمالی انتقاد کرده اند.

الوین براگ، دادستان فعلی منطقه منهتن، هفته گذشته در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت که تحقیقات دفتر او درباره ترامپ و تجارت او ادامه دارد.

___

نیل در سال 2020 گفت: “اکنون، دونالد ترامپ رئیس آژانسی است که او را دشمن می داند.”

حسابدار باسابقه ترامپ، دونالد بندر، در محاکمه جنایی اخیر سازمان ترامپ شهادت داد که ترامپ به مدت یک دهه هر ساله در اظهارنامه های مالیاتی خود از جمله نزدیک به 700 میلیون دلار در سال 2009 و 200 میلیون دلار در سال 2010 زیان گزارش کرده است.

به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری در سال 2016، او با امتناع از انتشار فرم های مالیاتی خود برای عموم، دهه ها سابقه را شکست. او در طول مناظره ریاست جمهوری در آن سال به خود می بالید که «باهوش» است زیرا هیچ مالیات فدرالی نمی پردازد و بعداً ادعا کرد که شخصاً از کاهش مالیاتی که در سال 2017 امضا کرده بود، سودی نخواهد برد و به نفع افراد دارای ثروت فوق العاده بود و از آمریکایی ها می خواست که به سادگی آن را بپذیرند. او به قولش

براگ گفت: “ما حقایق را دنبال می کنیم و به کار خود ادامه می دهیم.”

اما آمریکایی ها تا اکتبر 2018 و سپتامبر 2020، زمانی که نیویورک تایمز دو سریال جداگانه را بر اساس سوابق مالیاتی فاش شده منتشر کرد، عمدتاً در تاریکی در مورد رابطه ترامپ با سازمان امور مالیاتی بودند.

ترامپ که در طول مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری 2016 و چهار سال حضورش در کاخ سفید در حالی که ادعا می‌کرد تحت نظارت سازمان امور مالیاتی بوده است، از انتشار اظهارنامه‌های خود امتناع کرد، با وجود اینکه برای حفظ آن‌ها تلاش کرده است، چیزی از اظهارنامه‌های مالیاتی به دست نمی‌آید. خصوصی.

کینارد از کلمبیا، کارولینای جنوبی گزارش داد. مایکل آر. سیساک و جیل کالوین، نویسندگان آسوشیتدپرس در نیویورک این گزارش را ارائه کردند.



منبع

این مقاله‌ها نابرابری‌های عمیقی را در قوانین مالیاتی ایالات متحده نشان می‌داد، زیرا ترامپ، یک مولتی میلیاردر مشهور، مالیات بر درآمد فدرال کمی پرداخت می‌کرد. ارقام IRS نشان می‌دهد که میانگین پرداخت مالیات در سال 2017 تقریباً 12200 دلار است که تقریباً 16 برابر بیشتر از پرداختی رئیس جمهور سابق است.

کوین برادی نماینده تگزاس، رهبر جمهوری‌خواه کمیته راه‌ها و وسایل، دموکرات‌های عضو کمیته را متهم کرد که «یک سلاح سیاسی خطرناک جدید را به راه انداخته‌اند که بسیار فراتر از رئیس‌جمهور ترامپ است و حریم خصوصی هر آمریکایی را به خطر می‌اندازد».

مقالات برنده جایزه پولیتزر در سال 2018 نشان داد که چگونه ترامپ معادل مدرن حداقل 413 میلیون دلار از دارایی های املاک پدرش دریافت کرده است، که بیشتر آن از آنچه تایمز در دهه 1990 آن را «فرارهای مالیاتی» می نامید، تامین می شود. ترامپ در سال 2021 از تایمز و خواهرزاده اش، مری ترامپ، به دلیل ارائه سوابق به این روزنامه شکایت کرد. در ماه نوامبر، مری ترامپ از دادگاه تجدیدنظر خواست تا تصمیم قاضی مبنی بر رد ادعاهای او مبنی بر اینکه عمویش و دو خواهر و برادرش میلیون ها دلار از او در یک توافق خانوادگی در سال 2001 کلاهبرداری کرده اند، لغو کند.

جزئیات مربوط به درآمدهای ترامپ از عملیات خارجی و میزان بدهی‌ها نیز در پرونده‌های مالیاتی موجود بود که رئیس‌جمهور سابق آن را «اخبار جعلی» خواند.

این دفتر که در آن زمان توسط دادستان منطقه سیروس ونس جونیور رهبری می شد، در سال 2019 از شرکت حسابداری ترامپ احضار کرده بود و به دنبال دسترسی به اظهارنامه مالیاتی و اسناد مربوط به هشت سال ترامپ بود.

ترامپ مدت هاست که رابطه پیچیده ای با مالیات بر درآمد شخصی خود داشته است.

سازمان ترامپ در اوایل این ماه به اتهام تقلب مالیاتی به دلیل کمک به برخی مدیران برای فرار مالیاتی از مزایای پرداختی شرکت مانند آپارتمان ها و اتومبیل های لوکس محکوم شد.

دفتر دادستان منطقه منهتن همچنین پس از یک مبارزه قانونی طولانی که شامل دو سفر به دادگاه عالی بود، در فوریه 2021 کپی هایی از سوابق مالیاتی ترامپ را به دست آورد.

رئیس کمیته، ریچارد نیل، در ماساچوست، اقدامات هیئت را از جمله اینکه آیا این پانل در یک جلسه عمومی یا خصوصی تشکیل خواهد شد، تحت نظر قرار داده است. و اگر قانون‌گذاران با برنامه‌هایی برای انتشار بازپرداخت‌ها پیش بروند، مشخص نیست که چقدر سریع اتفاق می‌افتد.

واشنگتن (AP) – انتظار می رود کمیته راه و روش مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات ها روز سه شنبه در مورد انتشار علنی اظهارنامه های مالیاتی دونالد ترامپ، که رئیس جمهور سابق مدت هاست سعی کرده از آن محافظت کند، رأی دهد.

سوابق مالیاتی معیار مفیدی برای قضاوت در مورد موفقیت او در تجارت بود. تصویر یک تاجر باهوش کلید یک برند سیاسی بود که در طول سال‌هایی که به عنوان آهن‌ربای روزنامه‌ها و ستاره برنامه تلویزیونی «شاگرد» به کار گرفته شد. آنها همچنین می توانند هرگونه تعهد مالی – از جمله بدهی های خارجی – را که می تواند بر نحوه حکومت او تأثیر بگذارد، آشکار کنند.

در زمان انتشار مقالات 2020، نیل گفت که او یک مشکل اخلاقی را در نظارت ترامپ بر یک آژانس فدرال دیده است که او همچنین با پرونده های قانونی مبارزه کرده است.

مقالات سال 2020 نشان داد که ترامپ در سال‌های 2017 و 2018 تنها 750 دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخت کرده است. ترامپ در 10 سال از 15 سال گذشته اصلاً مالیات بر درآمد نپرداخته است، زیرا به طور کلی بیش از درآمد خود پول از دست داده است.

اما پس از یک نبرد سال‌ها که در نهایت منجر به این شد که دادگاه عالی ماه گذشته راه را برای وزارت خزانه‌داری برای ارسال اسناد به کنگره باز کرد، دموکرات‌ها برای اقدام تهاجمی تحت فشار هستند. این کمیته شش سال اظهارنامه مالیاتی برای ترامپ و برخی از مشاغل او دریافت کرد. و در حالی که تنها دو هفته تا کنترل رسمی مجلس نمایندگان توسط جمهوری‌خواهان باقی مانده است، نشست روز سه‌شنبه می‌تواند آخرین فرصت برای دموکرات‌ها برای افشای اطلاعاتی باشد که به دست آورده‌اند.

بندر، یکی از شرکای Mazars USA LLP که سال‌ها برای تهیه اظهارنامه‌های مالیاتی شخصی ترامپ وقت صرف کرده است، گفت که ضررهای گزارش شده ترامپ از سال 2009 تا 2018 شامل زیان عملیاتی خالص برخی از کسب‌وکارهای متعددی است که او از طریق سازمان ترامپ در اختیار دارد.

برادی در بیانیه‌ای گفت: «حزب‌خواهان در کنگره تقریباً قدرت نامحدودی برای هدف قرار دادن دشمنان سیاسی از طریق دریافت و علنی کردن اظهارنامه‌های مالیاتی خصوصی خود دارند تا آنها را شرمنده و نابود کنند. این سلاح جدید خطرناک سیاسی را بر سر مردم آمریکا پرتاب نکنیم.»