اسکات بایو، ستاره «روزهای مبارک» اعلام کرد که کالیفرنیا را به دلیل بحران بی خانمانی و جنایت ترک می کند

بایو اولین سلبریتی نیست که کالیفرنیا را ترک می کند. متیو مک‌کانهی، جو روگان، مارک والبرگ و دیگران با استناد به نگرانی‌های مشابه، چمدان‌های خود را بسته‌اند.

بایو گفت هموطنان کالیفرنیایی او “دیدگاه های “جناح راست” او را از دست نخواهند داد.

اسکات بایو، بازیگر «روزهای مبارک» روز چهارشنبه اعلام کرد که از کالیفرنیا خارج می‌شود و یکی از دلایل آن را بحران بی‌خانمان‌ها در این ایالت عنوان کرد.

ST. لوئیس محل اسکان بی خانمان ها را در مقابل رودخانه حذف می کند

اسکات بایو و هنری وینکلر در فیلم 'Happy Days'

این بازیگر بازنشسته با افزودن آماری در مورد بی خانمانی به توییت خود گفت: «پس از 45 سال، بالاخره دارم از کالیفرنیا «از صحنه خارج شوم».

بایو، ساکن قدیمی لس آنجلس، که نقش چاچی را در کمدی کمدی دهه 1970 بازی کرد، گفت که گلدن استیت “دیگر مکان امنی نیست” و به سیاست های نرم در برابر جنایت اشاره کرد.

یک نظرسنجی منتشر شده در ماه مارس نشان داد که نیمی از جمعیت بی خانمان آمریکا در کالیفرنیا زندگی می کنند: تقریباً 115500 نفر از 233800 نفر.

افراد بی خانمان در سانفرانسیسکو

وقتی یکی از کاربران توییتر گفت که بایو از دست نخواهد رفت، بازیگر «چارلز مسئول» پاسخ داد: «شاید نه، اما مطمئناً مالیات‌های بالایی که من می‌پردازم را از دست خواهند داد!»

“[Homelessness] ارزش ملک را پایین می آورد همچنین هیچ عواقبی برای جرم و جنایتی که بیداد می کند، قیمت را افزایش می دهد و دیگر مکان امنی نیست. #ImFree” بایو نوشت.

قسمت “مادر بزرگ نوسبام” از روزهای شاد که در 19 ژانویه 1982 پخش شد.

FILE_ اسکات بایو در یک کنفرانس خبری در وودلند هیلز، کالیفرنیا در سال 2018 شرکت می کند.

بر اساس گزارش وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده، جمعیت کل بی خانمان ها در این ایالت از سال 2020 حدود 6 درصد افزایش یافته است.



منبع

مردم در روز شنبه، 15 آوریل 2023، در خیابان‌های سانفرانسیسکو ساکن هستند. بی خانمانی و جنایت همچنان گریبانگیر منطقه ماموریتی شهر است.

بین آوریل 2020 و ژوئیه 2022، حدود 500000 نفر از کالیفرنیا نقل مکان کردند.