اسناد فاش شده نشان می دهد که بیش از 300 نفر از اعضای راست افراطی شبه نظامی Oath Keepers ممکن است کارمندان فعلی یا سابق DHS باشند، پروژه نظارت بر دولت گزارش می دهد.

راشل کارول ریواس، معاون مدیر تحقیقات، گزارش و تحلیل پروژه اطلاعاتی SPLC، گفت که نگهبانان سوگند موفق شدند خود را به‌عنوان یک گروه «مشروطه‌خواه» به‌طور علنی معرفی کنند، اما همیشه افراطی و توطئه‌گرا بودند و به دنبال قانون بودند. نیروی انتظامی و استخدام نظامی برای اعتباری که می تواند به سازمانی حاشیه ای وام دهد. اما کهنه سربازان و پلیس را نیز هدف قرار داد زیرا مهارت آنها می تواند در یک مبارزه مسلحانه مفید باشد.

او با اشاره به نقش این وزارتخانه در نظارت بر مهاجرت افزود که ظاهراً آنها در میان رده‌های DHS از موفقیت برخوردار بودند، “متاسفانه جای تعجب نیست”، او با اشاره به نقش این وزارتخانه در نظارت بر مهاجرت – یکی از مأموران ارشد مرزبانی “تئوری جایگزینی” راست افراطی را ترویج کرد، در حالی که اتحادیه ICE رئیس جمهور سابق را تایید کرد. دونالد ترامپ – و پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر، دوران تشدید اسلام هراسی، تأسیس شد. کارول ریواس استدلال کرد که ماهیت کار و همدردی های آشکار برخی از اعضای آن، آن را به هدفی پذیراتر برای جذب افراط گرایان تبدیل کرده است.

DHS بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

نکته خبری دارید؟ به این خبرنگار ایمیل بزنید: [email protected]

لیست اعضای فاش شده نشان می دهد که نگهبانان سوگند به وزارت امنیت داخلی نفوذ کرده اند.

  • به گفته POGO، که اسناد عضویت فاش شده از گروه را با همکاری با وی بررسی کرده است، بیش از یک دهه استخدام باعث شده است که این گروه حداقل 306 عضو را جمع آوری کند که خود را “کارمندان فعلی یا سابق وزارت امنیت داخلی” توصیف کرده اند. پروژه گزارش دهی جرایم سازمان یافته و فساد اداری

    افشای نفوذ احتمالی راست افراطی در مجری قانون فدرال پس از آن صورت می گیرد که وزارت دفاع سال گذشته گزارشی را منتشر کرد که در آن جزئیات تلاش های خود برای مبارزه با چنین “فعالیت افراطی” در صفوف خود را تشریح کرد. بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده در دسامبر گذشته، سربازان اکنون از عضویت فعال یک گروه افراطی یا اشتراک‌گذاری محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی منع شده‌اند.

    تنها چند هفته پس از آن که استوارت رودز، بنیانگذار Oath Keepers به ​​دلیل تلاش برای براندازی خشونت‌آمیز انتخابات 2020 به جرم توطئه فتنه‌انگیز محکوم شد، فاش شدن لیست اعضای این گروه شبه‌نظامی نشان داد که احتمالاً صدها تن از راست افراطی‌های افراطی به مجری قانون فدرال، پروژه دولت، نفوذ کرده‌اند. نظارت روز دوشنبه گزارش شد.

    او گفت: «از همان ابتدا ناقص بود و همچنان ناقص است.

    سازمان سوگند که در سال 2009 راه اندازی شد، از همان ابتدا تلاش کرد از ارتش و مجریان قانون با هدف ظاهری حمایت از قانون اساسی ایالات متحده و امتناع اعضایش از دستورات غیرقانونی، به گفته مرکز حقوق فقر جنوبی، که آن را “افراطی” می نامد، استخدام کند. گروه در عمل، مانند 6 ژانویه، حاکمیت قانون – احکام دادگاه و فرآیندهای دموکراتیک که اهداف سیاست راست افراطی را خنثی می کند – به نفع تئوری های توطئه و مقاومت مسلحانه رد می شود.

    نگهبانان سوگند

    لیست اعضای کامل، که Insider در ماه سپتامبر از آن گزارش داد، شامل بیش از 38000 نام است.

    DHS بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

  • اعضای گروه راست افراطی Oath Keepers در خیابان های فرگوسن، میسوری پس از ناآرامی ها بر سر تیراندازی پلیس به مایکل براون نوجوان سیاه پوست در سال 2015 گشت می زنند.اسکات اولسون/گتی ایماژ

    • همچنین به دنبال هشدار FBI مبنی بر اینکه برتری‌طلبان سفیدپوست همچنان «تهدید اصلی» تروریسم کشنده داخلی را تشکیل می‌دهند و بیش از نیمی از قتل‌های با انگیزه سیاسی در دهه گذشته را تشکیل می‌دهند.

      بیش از 300 نفر از اعضای گروه شبه نظامی خود را کارمندان فعلی یا سابق DHS توصیف می کنند.

    • آژانس های DHS شامل خدمات گمرک و مهاجرت ایالات متحده، اداره امنیت حمل و نقل و سرویس مخفی ایالات متحده است. اکثر کارمندان DHS که خود را توصیف می‌کنند، اظهار داشتند که بازنشسته شده‌اند، اما حداقل یکی از آنها ادعا می‌کند که یک مامور سرویس مخفی است. یکی دیگر گفت که بر اساس اسناد بررسی شده توسط POGO، آنها یک ناظر با گشت مرزی بودند.

      کارول ریواس در مصاحبه ای گفت: “این یک تاکتیک واقعی دستکاری است، هدف قرار دادن افراد برای یک مهارت خاص و سپس وارد کردن آنها به یک جنبش خشونت آمیز و ایدئولوژیک.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع