استیو بنن صورتحساب های حقوقی بزرگی را اجرا کرد و وکلای خود را سخت کرد

این وضعیت – که هدیه‌ای آشکار به شخصیت رسانه‌ای تحقیرآمیز است – این موضوع را بیش از پیش گیج‌کننده‌تر می‌کند که بنن به‌طور کامل به وکلایش برای کاری که انجام داده‌اند دستمزد پرداخت نکرده است.

ماه گذشته، شوئن و میچل قاضی محلی را غافلگیر کردند، زیرا آنها به یک “قطع ارتباطی” کلی اشاره کردند و گفتند که اصلا نمی توانند با او کار کنند و به دنبال کناره گیری کامل از پرونده هستند. قاضی خوان مرچان به آنها دستور داد که در جای خود بمانند – اساساً فقط برای اینکه نامشان روی کاغذ بماند – تا زمانی که بنن بتواند تا اواسط فوریه وکلای جدیدی پیدا کند. اما کمی بیش از یک هفته پیش، قاضی این مهلت را تا پایان ماه به تعویق انداخت.

همانطور که Daily Beast در آن زمان فاش کرد، اوضاع در آن مورد تغییر عجیبی پیدا کرد، زمانی که بدون اطلاع کاستلو، دادستان های فدرال با توقیف مخفیانه سیاهه های مربوط به ارتباطات او، او را به خطر انداختند. این تصمیم بحث‌برانگیز برای جستجوی ایمیل‌ها و گزارش‌های تلفن او، با گسترش دامنه تحقیقات و شامل کردن وکیل مظنون، به طور بالقوه از مرز اخلاقی عبور کرد. کاستلو زمانی که با دادستان‌ها تماس گرفت تا آنها را متقاعد کند که بنن را متهم نکنند – یک رویه استاندارد دفاع قانونی – در موقعیت خطرناک‌تری قرار گرفت و فقط ماموران ویژه FBI بی‌صدا به صحبت‌ها گوش دادند و آن را یک مصاحبه تحقیقاتی رسمی تلقی کنند. بدون اطلاع او

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

یکی از همکاران گفت: “من هیچ دلیلی ندارم که باور کنم او پول ندارد.”

استیو بنن فقط حسادت می کند که دونالد ترامپ جایگزین او شده است

استیو هیرش/پول از طریق رویترز

امتناع بنن از پرداخت کامل صورتحساب‌هایش، برخی از مشاوران نزدیک او را که سال‌ها در اطراف خود مانده‌اند، شگفت‌زده کرده است.

استیو بنن دادگاه را با روح وکلای خود به تاخیر انداخت

فاجعه اینجاست که قاضی گفت که انتظار دارد در دادگاه تجدید نظر لغو شود. یک منبع گفت که بسیار غیرعادی است.

در مقابل، نگرش خسیس بنن نسبت به کاستلو یک نیش تند مخصوصاً برای آن وکیل است. دادستان سابق فدرال سال‌ها وکالت بنن را در پرونده‌های مختلف برعهده داشته است و حتی خودش هم دست به کار شده و در نهایت در سمت اشتباه اف‌بی‌آی قرار گرفته است.

شایان ذکر است، کورکوران، مشاور وی، مدارکی را ارائه نکرده است.

به گفته سه منبعی که به طور انحصاری با The Daily Beast صحبت کردند، استیو بنن – شخصیت رسانه ای بومی آمریکایی که توسط یک میلیاردر چینی حمایت می شود – به وکلایی که سال ها برای دفاع از او در برابر هجوم اتهامات جنایی صرف کردند، پولی پرداخت نکرده است.

به گفته منبعی که مستقیماً با قبوض پرداخت نشده بنن آشنا است، در اواخر تابستان گذشته، بنن به تنهایی بیش از 100000 دلار به کاستلو بدهکار بود. و بنا به گفته دو منبع دیگر آشنا با وضعیت، بنن هنوز یک تن پول به کاستلو بدهکار است.

بنن در نوامبر 2021 متهم شد و در ماه‌های بعدی کاستلو مرتباً از خانه‌اش در لانگ آیلند به دادگاه فدرال در واشنگتن رفت و در آنجا به دو نفر دیگر در تیم دفاعی بنن پیوست. کورکوران و شوئن در دادگاه ژوئیه 2022 مسئولیت را بر عهده گرفتند و در مقابل هیئت منصفه معرفی شدند که در نهایت او را محکوم کردند. بنن حتی شهادت نداد، اگرچه مشخص نیست که این تماس او بود یا استراتژی وکلایش.

بی میلی تیم حقوقی برای صرف زمان یا تلاش بیشتر برای مبارزه با عدم فعالیت آنها در پرونده استیناف در ناحیه کلمبیا مشهود است. به نظر می‌رسد شوئن به تنهایی به درخواست تجدیدنظر که در 12 نوامبر ثبت شده بود، ادامه می‌دهد، اما هنوز به جلو حرکت نکرده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کورکوران و کاستلو از اظهار نظر درباره این داستان خودداری کردند. اواخر یکشنبه شب، شوئن توضیح داد که حداقل برای کاری که انجام داده به طور کامل دستمزد دریافت کرده است.

به هر حال، بنن یک بانکدار سابق سرمایه گذاری گلدمن ساکس است، یکی از بنیانگذاران وب سایت خبری راستگرای Breitbart است و ده ها میلیون دلار از کمدی نمادین درآمد کسب کرده است. ساینفلد، و با میلیاردر چینی گوو ونگوی معاشرت می کند. در واقع، او در حال استراحت بود و در حال خواندن کتابی در قایق بادبانی Wengui در نزدیکی سواحل Westbrook، Connecticut بود که توسط ماموران ویژه FBI در آگوست 2020 دستگیر شد.

به گفته منابع، بنن مبالغ “قابل توجهی” به وکلای M. Evan Corcoran از بالتیمور و رابرت کاستلو از شهر نیویورک بدهکار است. آنها – به همراه دیوید شوئن از مونتگومری، آلاباما – ماه ها در سال های 2021 و 2022 با وزارت دادگستری مبارزه کردند و در دادگاهی در واشنگتن دی سی، تابستان گذشته، زمانی که او در نهایت به اتهام اهانت به کنگره محکوم شد، وکالت کردند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پس از آن، دوباره، بنن نیز یک دروغگو و دروغگو شناخته شده با سابقه طولانی در دستفروشی اطلاعات نادرست است.

او گفت: «به صراحت می‌توانم به شما بگویم که حقوق دریافت کرده‌ام و درخواست انصراف ربطی به آن ندارد و تاکتیک تاخیری هم نیست.

اما سابقه کاستلو با بنن از این هم فراتر می رود. زمانی که جناح راست قاطعانه از شهادت دادن یا ارائه اسنادی به کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان که نحوه مشارکت وی در به اصطلاح “Green Bay Sweep” – طرحی برای براندازی سال 2020 – توضیح می داد، در کنار بنن ایستاد. انتخابات و حفظ ترامپ در قدرت. زمانی که کمیته تهدید کرد که بنن را به خاطر تحقیر کنگره نگه خواهد داشت، این کاستلو بود که مداخله کرد و به کمیته گفت که موکلش به سادگی در صورت عدم وجود فهرست درخواست‌های لباس‌شویی عمل نمی‌کند.

بنن در آخر هفته به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تیم حقوقی بنن بلافاصله درخواست تجدیدنظر داد و کارل جی نیکولز، قاضی منطقه ای ایالات متحده، تصمیم سخاوتمندانه ای گرفت که او را تا زمانی که پرونده در دادگاه های بالاتر راه پیدا می کند، زندانی نکند. در زمان صدور حکم در نوامبر گذشته، قاضی بیانیه ای کنجکاو کرد که کل پرونده را تضعیف می کند، و گفت که درخواست تجدیدنظر “یک سوال اساسی قانونی را مطرح می کند که احتمالاً منجر به لغو یا دستور برای یک محاکمه جدید می شود.” وکلای بنن سرسختانه تا انتها با درخواست تجدیدنظر مبارزه می کنند.

هنگامی که در سال 2020، فدرال رزرو، بنن را به پولشویی و توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم به دلیل غنی سازی مخفیانه خود با کمک های مالی به کمپین GoFundMe به نام «ما دیوار را می سازیم» متهم کردند، این کاستلو بود که از او در برابر وزارت دادگستری دفاع کرد. بعداً، کاستلو به بنن کمک کرد تا از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا عفو کند، کارتی که به ندرت دریافت می‌شد «آزاد از زندان» که تحقیقات فدرال را تغییر داد. و زمانی که دادستان‌های ناحیه جنوبی نیویورک فقط پرونده را رد نکردند، کاستلو مجبور شد زمان خود را برای ارائه مدارک اضافی صرف کند تا پرونده رسماً از بین برود.

استیو هیرش/پول از طریق رویترز

رئیس RNC با جنایتکار استیو بنن همکاری می‌کند تا «تماشای نظرسنجی» بیشتری را مطالبه کند.

با وجود صورت‌حساب‌های حقوقی هنگفتی که هنوز معوق است، بنن اکنون در حال تلاش برای یافتن وکلای جدید است، زیرا او با محاکمه‌ای نزدیک به دلیل کلاهبرداری از جمعیت MAGA با طرحی مشکوک برای ساخت دیوار مرزی ایالات متحده و مکزیک با بودجه خصوصی مواجه است.

درام بنن با وکلایش به آخرین مشکلات حقوقی او که اکنون در شهر نیویورک است سرایت کرده است. مانند بسیاری دیگر از پرونده های جنایی مرتبط با ترامپ، دفتر دادستانی منطقه منهتن از جایی که دادستان های فدرال کار را متوقف کردند، ادامه داد و تحقیقات “ما دیوار را می سازیم” را به عنوان یک پرونده محلی با اتهامات در سطح ایالت احیا کرد. پرونده نه چندان با خطر دوگانه راه خود را پیش می برد، اما اکنون بدون شوئن یا دیگر وکیل نیویورکی در این پرونده، جان دبلیو میچل.