استاد ژنتیک هاروارد که فقط 6 ساعت در شب می خوابد و هر روز ورزش نمی کند قسم می خورد که 3 عادت به تغییر سن بیولوژیکی او تا یک دهه کمک کرد.

با این حال، سینکلر این ریزمغذی را به عنوان مکمل مصرف می کند که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تنظیم نمی شود. بنابراین، دوز ممکن است مبهم و بالاتر باشد، که خطر عوارض جانبی مانند تهوع و استفراغ را به همراه دارد. با توجه به کلینیک کلیولند، احتمال بیشتری وجود دارد که از کل منبع غذایی به جای ریزمغذی ها به شکل مکمل بهره مند شوید.

تحقیقات نشان می‌دهد که روزه‌داری متناوب ممکن است خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌های قلبی و زوال عقل را کاهش دهد که بسیاری از سنگ بنای پیری هستند. اما روزه برای همه نیست و می‌تواند خطری برای سلامتی داشته باشد، نه اینکه باعث تحریک کسانی شود که با اختلالات خوردن یا اختلال در خوردن دست و پنجه نرم می‌کنند. بدون سخت گیری، روش هایی برای روزه گرفتن نیز وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد.

زمانی که به این رژیم غذایی جدید روی آوردم، حافظه ام را نیز بازیابی کردم. من نمی‌توانستم شماره تلفن و کدهای کلید را به راحتی به خاطر بیاورم، و اکنون ساده است GQ. بنابراین من به مغز 20 ساله ام برگشتم. فکر می‌کردم پیری است، اما اینطور نبود، این سبک زندگی من بود.»

پس راز سینکلر برای خوب پیر شدن و جوان ماندن چیست؟ او کار روی آن را در اوایل سی سالگی آغاز کرد. در اینجا سه ​​روشی که محقق طول عمر شروع کرده است آورده شده است:

سینکلر به رسوراترول، پلی فنول یا آنتی اکسیدان طبیعی که معمولا در انواع توت ها، بادام زمینی و شراب قرمز یافت می شود، سوگند یاد می کند. او هر روز صبح آن را به صورت مکمل با «یک دو لقمه ماست» مصرف می کند. سینکلر همراه با ماست، چای سبز ماچا دارد که مملو از پلی فنول‌هایی مانند کاتچین ECGC است.

رژیم غذایی گیاهی با فواید سلامتی مانند کاهش خطر ابتلا به دیابت، زوال عقل، چاقی و فشار خون بالا مرتبط است. غذاهای گیاهی نیز به کاهش احتمال بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند. به طور مشابه، طبق گفته هاروارد هلث، مصرف بیش از حد شکر، به ویژه شکر اضافه شده در غذاهای بسیار فرآوری شده، با دیابت، چاقی و مشکلات قلبی مرتبط است.

سینکلر صبحانه را نادیده می‌گیرد و با فاصله بین 16 تا 18 ساعت بین وعده‌های غذایی بزرگ، روزه می‌گیرد – روندی که بسیاری در C-suite از آن حمایت می‌کنند.

با این حال، او می‌گوید رژیمش به او کمک کرده است که از نظر بیولوژیکی 10 سال جوان‌تر از سنش بماند – که بر پدیده‌ای مدرن به نام پیری معکوس با مبارزه با بیماری‌های مرتبط با افزایش سن و زوال تاکید می‌کند.

تحقیقات نشان می دهد که خواص آنتی اکسیدانی پلی فنول ها به تقویت میکروبیوم روده، کاهش خطر آسیب بافتی، بهبود خلق و خو و افزایش قدرت قلب کمک می کند.

سینکلر شروع به کم کردن شکر (و گوشت) کرد. او بر روی یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه تمرکز دارد. یک شام معمولی شامل برنج، بادام و کوسکوس است.

او می گوید که او هر روز ورزش نمی کند و معمولاً بیش از شش ساعت در شب نمی خوابد GQ در یک مصاحبه اخیر (راهنماهای استاندارد بین هفت تا نه ساعت خواب در هر شب و 150 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​در هفته توصیه می کنند).

این داستان در ابتدا در سایت Fortune.com منتشر شد

من لبنیات و الکل را کنار گذاشته ام. خیلی به ندرت هیچ کدام از آن چیزها را می خورم یا می نوشم، اما به مناسبت جشن یا هر چیز دیگری که از انجام آن خوشحالم، اما این چیزی است که روی آن تمرکز می کنم.» و او اعتراف می کند که «فرنگی سرخ شده گاه به گاه» دارد.

سینکلر قبلاً گفته بود: «سن بیولوژیکی بسیار بهتر از شمع تولد نشان دهنده وضعیت سلامتی است ثروت. شمع‌های تولد به شما نمی‌گویند چقدر خوب زندگی کرده‌اید و مطمئناً به شما نمی‌گویند چند سال از شما باقی مانده است.»

متخصصان توصیه می کنند که از حجم کم شروع کنید، وعده های غذایی را بسیار مغذی کنید و هیدراته بمانید.

پرهیز از شکر

اطلاعات بیشتر از Fortune:
5 کار جانبی که در آنها ممکن است بیش از 20000 دلار در سال درآمد کسب کنید – همه در حالی که از خانه کار می کنید
به دنبال پول نقد اضافی هستید؟ این سی دی در حال حاضر 5.15% APY دارد
خرید خانه؟ در اینجا این است که چقدر باید پس انداز کنید
این مقدار پولی است که شما باید سالانه برای خرید راحت یک خانه 600000 دلاری کسب کنید



منبع

دیوید سینکلر یک برنامه روزانه نسبتاً سختگیرانه برای حفظ سلامتی خود دارد که شامل چای سبز ماچا، پلی فنول در چند قاشق ماست در صبح و یک گاز گرفتن 80 درصد شکلات تلخ است.

سینکلر می گوید GQ او حدود 15 سال است که پلی فنول های صبحگاهی خود را در اولویت قرار داده است.

حذف صبحانه

او می‌گوید: «این اساساً صرف یک ناهار یا شام بزرگ است GQ، اگرچه او می گوید که شروع این رژیم در سنین پایین می تواند خطرناک باشد و در برابر سوء تغذیه و گرسنگی هشدار می دهد.

من فکر می‌کنم بسیاری از ما فکر می‌کنیم وقتی در دهه بیست سالگی خود هستید، در برابر پیری و بیماری غیرقابل نفوذ هستید، و چیزی که اکنون می‌دانیم این است که ساعت اپی ژنتیکی از بدو تولد شروع به تیک‌ک زدن می‌کند و کاری که در دهه بیست سالگی انجام می‌دهیم تأثیر می‌گذارد. سینکلر می گوید: نهایت عمر ما GQ.

در عرض چند ماه، او می‌گوید رژیم غذایی‌اش «تفاوت زیادی در نشانگرهای زیستی خون و سن اپی ژنتیک من ایجاد کرده است».

اما سینکلر، پروفسور 54 ساله در گروه ژنتیک و یکی از مدیران مرکز تحقیقات زیست شناسی پیری پل اف گلن در دانشکده پزشکی هاروارد، در مورد همه چیز سختگیر نیست.

او به GQ می گوید: «من به ندرت، به ندرت چیزی غیر از غذاهای گیاهی و آجیلی از جمله شیر می خورم. و در حالی که یک لیوان شراب جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای بوده است، سینکلر با مشروب شب خداحافظی کرده است.

در حالی که تحقیقات در مورد به تعویق انداختن و معکوس کردن پیری نسبتاً جدید است، کارشناسان می گویند که به اپی ژنتیک شما مربوط می شود. متخصصان طول عمر 12 نشانه پیری از جمله تغییرات اپی ژنتیکی، پیری سلولی و التهاب مزمن را بیان کرده اند. عوامل سبک زندگی و سایر مداخلاتی که یک یا چند مورد از این نشانه‌ها را هدف قرار می‌دهند، ممکن است روند پیری را به تاخیر بیندازند.

او معتقد است که ما یک روز می توانیم خود را 20 سال به عقب برگردانیم. او ادامه داد: “من هیچ دلیلی نمی بینم که این امکان پذیر نباشد.” “فقط یک سوال این است که چه زمانی.”

مصرف رزوراترول