از ران دیسانتیس پرسیده شد که آیا او معاون رئیس جمهور دونالد ترامپ خواهد بود؟ پاسخ او گویا است.

دیسانتیس در پاسخ به سوال اریک بولینگ از نیوزمکس که آیا به فکر پیوستن به بلیط ترامپ است، گفت:

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا اعلام نکرده است که آیا در برابر دونالد ترامپ برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد خواهد شد یا خیر، اما او روز پنجشنبه اعلام کرد که معاون ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نخواهد بود. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

دیسانتیس و ترامپ به عنوان افراد مورد علاقه جمهوری خواهان در رقابت جمهوری خواهان ظاهر شده اند. اخیراً خصومت بین این دو افزایش یافته است.

“من فکر می کنم من احتمالا بیشتر یک مرد اجرایی هستم. من فکر می کنم که شما می خواهید بتوانید کارها را انجام دهید. این بخشی از دلیلی است که من وارد این کار شدم، این است که ما اقدام داریم. ما می‌توانیم چیزهایی را رقم بزنیم، و فکر می‌کنم این چیزی است که من برای آن مناسب‌تر هستم.»

دیسانتیس با بیان اینکه او شخصاً نمی‌داند چگونه به یک «ستاره فیلم‌های مستهجن» «پول خاموش» بدهد، ترامپ را مورد انتقاد قرار داد. این اظهار نظر به‌عنوان تکان دادن سر به ماجرای استورمی دانیلز تعبیر شد که ترامپ را با کیفرخواست تهدید می‌کند.

در همین حال، ترامپ که فرماندار را “ران دیسانتیمونیوس” خطاب کرده و اخیرا “ران دسوروس” را به نام مستعار خود اضافه کرده است، با انتشار یک اسکرین شات شایعه بی‌اساسی را منتشر کرد که دسانتیس به عنوان معلم دبیرستان با دختران زیر سن قانونی مشروب می‌نوشید.

مربوط…



منبع