ازدحام جمعیت در تعطیلات بهار کم شده و در ساحل میامی فروکش کرده است. نگاهی بیاندازید

حوالی ساعت 8 شب، سربازان ایالتی راننده رولز رویس را در حالی که چند مسافر دیگر در ماشین نشسته بودند، خارج کردند و با دستبند بستند.

هنوز مشخص نیست که پلیس چگونه تصمیم می‌گیرد چه کسی را متوقف کند یا کدام خودروها را جستجو کند.

گروهی از بازدیدکنندگان از هیوستون گفتند که به نظر می رسد تعطیلات بهاری در ساحل میامی “هر سال دیوانه تر” می شود، اگرچه آنها توافق کردند که این آخر هفته آرام تر به نظر می رسید.

صدها افسر از سازمان های مختلف اجرای قانون شهرستان میامی داد در این آخر هفته در حال گشت زنی در سواحل هستند. یک دستور اضطراری هنوز در حال اجرا است که فروش الکل را بعد از ساعت 6 بعد از ظهر از مشروب فروشی ها و سایر مکان هایی که نوشیدنی هایی را برای مصرف خارج از محل در جنوب خیابان 23 تا یکشنبه می فروشند ممنوع می کند.



منبع

جیدن جیمز، 20 ساله، از کلیرواتر گفت: “شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی می افتد – تعطیلات بهاری یا نه.”

“آنها می خواهند چه کار کنند؟ همه کسانی که به ساحل می‌آیند را جستجو کنید؟» او گفت. «این یک مکان توریستی است. من احساس می کنم هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید ساحل میامی را تعطیل کنید.

برای دومین شب متوالی، ده‌ها افسر با چراغ‌های خودرویشان در امتداد خیابان پنجم نزدیک خیابان مریدین، از جمله نیروهای دولتی متعددی که به سمت فرماندار ران دیسانتیس به ساحل میامی اعزام شدند، مستقر شدند. پلیس میامی بیچ و FHP یک ایست بازرسی DUI در این تقاطع ایجاد کرده اند.

ازدحام جمعیت در ساحل جنوبی و اوشن درایو در جمعه و شنبه بسیار کمتر از آخر هفته گذشته بود، زمانی که دو تیراندازی مرگبار مقامات شهری را بر آن داشت تا نیمه شب منع رفت و آمد را اعمال کنند.

او گفت، بلکه به ساحل می‌رود، راه می‌رود و در Ocean Drive می‌گذرد.

در اینجا بیشتر بخوانید: “این واقعاً سطح بعدی است.” حضور شدید پلیس، جشن تعطیلات بهاری را تضعیف می کند

مسئولان ساحل میامی برنامه‌ریزی‌هایی را برای تغییر سبک تعطیلات بهاری اجرا کرده‌اند – که برخی معتقدند باید بهتر برای بازدیدکنندگان جوان و سیاه‌پوستی که در ماه مارس به این منطقه رفت و آمد می‌کنند، تنظیم شود.

تعدادی از بازدیدکنندگان به میامی هرالد گفتند که با وجود تیراندازی‌ها احساس امنیت می‌کنند، که پلیس گفته است که به عقیده آنها هم منزوی و هم هدف قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: مقامات می گویند که ده ها سرباز FHP در ساحل میامی مستقر شده اند تا خشونت تعطیلات بهار را متوقف کنند.

مأموران خودروها را در قسمتی از خیابان تکان دادند، از پلاک‌ها عکس گرفتند و چراغ قوه را روی شیشه‌های خودرو تکان دادند و سپس برخی از رانندگان را کناری کشیدند تا قبل از عبور از آنها سؤال بپرسند.

در اینجا صحنه شنبه در ساحل جنوبی به نظر می رسید:

اقدامات ایمنی در کنار ساحل

ال گفت که برای کلوپ یا رویداد به ساحل جنوبی نمی آید.

پلیس قبل از غروب آفتاب در منطقه گشت زنی کرد، در حالی که یک رویداد تناسب اندام تحت حمایت شهر در ساحل به پایان رسید، مردم در پارک لوموس والیبال بازی می کردند و گردشگران در پیاده روهای Ocean Drive قدم می زدند – که هر کدام با موانع فلزی از ماشین های موجود در جاده جدا شده بودند.

ال، 24 ساله، گفت که او فکر نمی‌کند حضور گسترده پلیس – از جمله ده‌ها افسر میامی بیچ، پلیس میامی داد و سربازان ایالتی – بتواند از وقوع هر گونه خشونت جداگانه جلوگیری کند.

او گفت: “وقتی به اینجا می آیم، حتی به باشگاه ها فکر نمی کنم.” “من فقط به اینجا آمدم – نوار.”