ارتش 3 سرباز کشته شده در سقوط هلیکوپتر آلاسکا را شناسایی کرد

مقامات در ایمیلی گفتند که یک تیم تحقیقات ایمنی از مرکز آمادگی رزمی ارتش ایالات متحده مستقر در فورت نووسل، آلاباما، تحقیقات ایمنی را هدایت می کند.

سرباز چهارم مجروح شد و به بیمارستان مموریال فیربنکس منتقل شد و وضعیت او پایدار اعلام شد. او روز شنبه شناسایی نشد.

در بیانیه آمده است که دستورالعمل‌های وزارت دفاع و مقررات ارتش، بازرسان را از انتشار هرگونه اطلاعات در مورد علل، تحلیل‌ها یا توصیه‌های داخلی به مردم منع می‌کند.

سرلشکر برایان ایفلر، فرمانده ژنرال لشکر 11 هوابرد گفت: «از دست دادن این سربازان ویرانگر است و خانواده، دوستان و جوامع نظامی در سرتاسر آلاسکا آن را احساس می کنند. خانواده فورت وین رایت و 1-25 تیمی قوی هستند که من تا به حال دیده ام. قلب ما سنگین است و فکر و دعایمان با خانواده، دوستان و عزیزان جان باختگان است.»



منبع

سیاتل (AP) – ارتش ایالات متحده روز شنبه سه سرباز را شناسایی کرد که در اثر برخورد دو هلیکوپتر در آلاسکا هنگام بازگشت از یک ماموریت آموزشی کشته شدند.

او گفت: “کل تیم گرد هم آمده اند تا افکار، دعاها و اقدامات خود را متمرکز کنیم تا با هر گونه آسایش و حمایتی که در این زمان نیاز دارند، آنها را تامین و حفظ کنیم، و من قول می دهم که این امر در آینده ادامه خواهد داشت.”

هلیکوپترها از ماموریتی در منطقه آموزشی دانلی به سمت فورت واینرایت حرکت کردند که در ساعت 1:39 بعد از ظهر پنجشنبه در حدود 50 مایلی (80 کیلومتری) شرق هیلی سقوط کردند.

ارتش در بیانیه ای اعلام کرد: «این حرکت همه هوانوردان ارتش را به جز آنهایی که در مأموریت های حیاتی شرکت می کنند، تا زمانی که آموزش های لازم را تکمیل کنند، متوقف می کند».

پس از کشته شدن 12 سرباز طی یک ماه گذشته در سقوط هلیکوپتر در آلاسکا و کنتاکی، ارتش ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که واحدهای هوانوردی را برای آموزش زمینگیر کرده است.

سرهنگ دوم متیو سی. کارلسن، فرمانده 1-25 AB، گفت: “گردان ویران شده است و در غم از دست دادن سه تن از بهترین هایمان عزادار است.” او گفت که از دست دادن آنها را نمی توان با رنجی که خانواده سربازان احساس می کنند مقایسه کرد.

در تصادف روز پنجشنبه، افسر ضمانت نامه 3، کریستوفر رابرت ارامو، 39 ساله، از Oneonta، نیویورک کشته شدند. افسر ضمانت نامه 2 کایل دی مک کنا، 28 ساله، از کلرادو اسپرینگز، کلرادو. و افسر گارانتی 1 استوارت دوان ویمنت، 32 ساله، از لوگان شمالی، یوتا.