ارائه‌دهنده وام دانشجویی میسوری از شرکت در چالش رفع بدهی دادگاه عالی گیج شده است

یکی دیگر از کارمندان Mohela در یک ایمیل در اکتبر 2022 پرسید: “فقط از روی کنجکاوی، آیا MOHELA جدای از شکایت برای جلوگیری از بخشودگی وام است؟ آیا ما آدم های بدی هستیم؟»

ایمیل‌های منتشر شده از آن زمان نشان می‌دهد که کارمندان Mohela سردرگمی مشابهی را ابراز کرده‌اند.

چالش های قانونی طرح کاهش بدهی های دانشجویی بایدن را که در آگوست 2022 اعلام شد، متوقف کرده است. این طرح کمکی تا 20000 دلار تخفیف بدهی دانشجویی برای دریافت کنندگان کمک هزینه Pell و تا 10000 دلار بخشودگی بدهی دانشجویی برای سایر وام گیرندگان با درآمد سالانه زیر 125000 دلار اعطا می کند. نزدیک به 26 میلیون آمریکایی تا نوامبر 2022 بر اساس این طرح درخواست کمک کرده بودند.



منبع

عکس: اندرو کابالرو-رینولدز/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

مربوط: دادگاه عالی ایالات متحده حمایت از رای آگاهانه نژادی را تایید کرد. اقدام مثبت می تواند بعدی باشد

یکی از همکارانش پاسخ داد: «موهلا از نظر فنی بخشی از آن شکایت نیست، شرکت میسوری AG از طرف آنها شکایت می کند. با این حال، همه چیز در مورد [Family Federal Education Loans] مسائل، و از آنجایی که آنها قوانین را تغییر دادند، آن دعوی باید فاقد اعتبار باشد.»

<span>عکس: اندرو کابالرو-رینولدز/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/hOqhyAF0zZVToUZiuB0XvA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/8f28aedc2a4d61438a62042e92389f96″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/hOqhyAF0zZVToUZiuB0XvA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/8f28aedc2a4d61438a62042e92389f96″/><button class=

” [Missouri] ایالت AG باید ادعا می کرد که وام گیرندگان ما به دلیل ایستادن آسیب دیده اند، بنابراین آنها با ارائه این نه تنها ما را بد جلوه می دهند. [Missouri] روی آن، اما به خصوص بد است زیرا آنها آن را در پرونده قرار دادند [Missouri]یک کارمند موهلا در سپتامبر 2022 نوشت.

الا آزولای، پژوهشگر و تحلیلگر سیاست مرکز حمایت از وام گیرندگان دانشجویی، استدلال می‌کند که ایمیل‌ها “کار هک حزبی” شکایت میسوری برای جلوگیری از کاهش بدهی دانشجویان را تایید می‌کنند.

انتظار می‌رود دادگاه عالی ایالات متحده در هفته‌های آتی حکمی در مورد چالش حقوقی برای بخشودگی بدهی دانشجویان تا سقف 20000 دلار توسط رئیس‌جمهور صادر کند. این چالش – که توسط دادستان کل میسوری و پنج ایالت دیگر تحت رهبری جمهوری خواهان ارائه شد – و چالش دیگری که توسط سازمان محافظه کار مدافع، شبکه ایجاد مشاغل، مطرح شد، به دادگاه عالی راه یافت.

ایمیل‌های جدید منتشر شده توسط مرکز حمایت از وام دانشجویی نشان می‌دهد که کارمندان یک ارائه‌دهنده خدمات وام دانشجویی در میسوری نسبت به قرار دادن ارائه‌دهنده توسط دادستان کل ایالت در مرکز شکایتی که برای مسدود کردن طرح بخشودگی وام دانشجویی جو بایدن تنظیم شده است، ابراز سردرگمی کرده‌اند.

در جلسات دادگاه در مورد چالش‌ها در اوایل سال جاری، قضات دادگاه عالی ایالات متحده این سؤال را مطرح کردند که چرا موهلا چالش‌های قانونی خود را برای طرح لغو بدهی بایدن مطرح نکرد و چگونه ایالت‌های تحت رهبری جمهوری‌خواهان می‌توانند از طرف آنها ادعای خسارت کنند.

اداره وام آموزش عالی میسوری – یا موهلا – در مرکز چالش ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان قرار دارد و ادعا می کند که ارائه دهنده خدمات وام درآمد خود را از دست می دهد و با تأثیرات منفی بر تعهدات مالی خود به میسوری مواجه می شود. در همین حال، حامیان مصرف‌کننده اشاره کرده‌اند که موهلا می‌خواهد از طرح لغو بایدن درآمد کسب کند.