اخراج شده اخراج شده توسط عکاس خیابانی او را در حالی که با معشوقه دست نگه داشته است

شرکت مهندسی پترولیوم چین گفت که هو در حال حاضر توسط کمیسیون انضباطی این شرکت به دلیل “تعهدات اخلاقی خود، که او با داشتن رابطه غیر زناشویی ادعایی تخطی کرده است” تحت بررسی است، همانطور که توسط رسانه دولتی شانگهای دیلی گزارش شده است.

بیشتر در این مورد

— Manya Koetse (@manyapan)

به گزارش اینسایدر، کاربران Weibo از لباس او در این کلیپ – که حداقل 17 میلیون بازدیدکننده داشته است – به عنوان لباس “معشوقه” یا “اخراج” یاد کرده اند.

به گزارش چاینا دیلی، هو جیونگ، مدیر اجرایی و مدیر کل شرکت مهندسی و پیمانکاری Huanqiu، در حال قدم زدن در اطراف چنگدو با یک زن جوان بود که یک عکاس مد خیابانی آنها را ضبط کرد. مردم سرانجام هو را که در آن زمان در یک سفر کاری به سر می برد، شناختند و به زودی بحث پیرامون هویت زن مرموز و لباسی که او پوشیده بود آغاز شد.

این لحظه TikTok است که منجر به سقوط هو جیونگ، مقام ارشد چینی شد، پس از اینکه ویدیویی از قدم زدن عاشقانه چنگدو با معشوقه خانم دونگ کاملاً ویروسی شد. توسط یک عکاس خیابانی ارسال شد، کاربران اینترنت خیلی زود مرد متاهل را شناختند. مدت کوتاهی پس از آن اخراج شد.

یک مدیر متاهل تجاری در چین پس از انتشار ویدیویی از او که با معشوقه‌اش دست در دست می‌گیرد، در TikTok منتشر شد، اخراج شد.

این کلیپ بحثی را در مورد اینکه آیا عکاسی خیابانی حق حریم خصوصی افراد را نقض می کند یا خیر به راه انداخت. برای سال‌ها، منطقه تجاری و مد Taikoo Li با اعلان‌های زرد رنگی که به مردم یادآوری می‌کند تا از حق حریم خصوصی خود محافظت کنند، روی این موضوع کار کرده است، اما پس از وضعیت هو، این علائم توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.





منبع