اختصاص انحصاری-وزارت انرژی ایالات متحده 118 میلیون دلار به پروژه های سوخت زیستی

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تنظیم کردن ایالات متحده در مسیر کاهش انتشار کربن در مبارزه با تغییرات اقلیمی را به یک اصل کلیدی دوره خود تبدیل کرده است. بایدن هدفی را برای انتشار خالص صفر تا سال 2050 تعیین کرده است.

نوشته استفانی کلی

دولت بایدن گفته است که سوخت های زیستی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مورد نیاز خواهد بود، از جمله در صنعت هواپیماسازی با سوخت پایدار هوانوردی با کربن پایین تر.

جنیفر ام. گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده گفت: “سرمایه گذاری های DOE به ایجاد یک زنجیره تامین انرژی زیستی داخلی کمک می کند که استقلال انرژی آمریکا را افزایش می دهد، شغل ایجاد می کند و پذیرش سوخت های پاک تر برای نیازهای حمل و نقل ما را تسریع می بخشد.”

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، در سال 2021 حدود 16.8 میلیارد گالن سوخت زیستی در ایالات متحده مصرف شده است. این در مقایسه با حدود 134.83 میلیارد گالن بنزین موتوری است که در همان سال مصرف شد.

این وزارتخانه قصد دارد به 17 پروژه طراحی شده برای تسریع در تولید سوخت های زیستی، که می تواند از زیست توده از جمله زباله های کشاورزی، روغن سویا و چربی های حیوانی ساخته شود، 118 میلیون دلار اعطا کند. این وزارتخانه گفت که این بودجه به بیش از 500 میلیون دلاری اضافه می کند که وزارت انرژی در دو سال گذشته برای تحقیقات و توسعه بیوانرژی و پالایشگاه زیستی صرف کرده است.

نیویورک (رویترز) – وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) روز پنجشنبه بیش از 100 میلیون دلار بودجه برای توسعه تولید سوخت های زیستی ایالات متحده اعلام خواهد کرد، زیرا دولت بایدن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از حمل و نقل و دستیابی به اهداف آب و هوایی تلاش می کند. .

(گزارش توسط استفانی کلی؛ ویرایش توسط دنیل والیس)



منبع

DOE اضافه کرد که این پروژه ها باعث ایجاد شغل در 9 ایالت خواهد شد.

این وزارت گفت که بودجه DOE شامل جوایز به دانشگاه ها و شرکت های خصوصی از 500,000 دلار تا 80 میلیون دلار برای پروژه های مختلف پیش از آزمایش، آزمایشی و نمایشی است. انتظار می رود این پروژه ها در نهایت سالانه میلیون ها گالن سوخت کم کربن ایجاد کنند.