آیا جف بزوس مجسمه دوست دخترش را روی کمان قایق بزرگ 500 میلیون دلاری خود قرار داده است؟ شما قاضی باشید

تصویر روی لبه کشتی 417 فوتی زنی را با موهای بلند در لباسی روان نشان می دهد، همانطور که در عکس هایی که برای اولین بار توسط دیلی میل منتشر شد مشاهده می شود. به نظر می رسد که او گردنبندی به سر دارد که ممکن است نمادی برای کورو، که نام کشتی است، داشته باشد. کورو در زبان مائوری به معنای “حلقه” یا “کلاف” است و اغلب به معنای شروعی جدید است.

مجسمه‌ای بر روی قایق تفریحی ۵۰۰ میلیون دلاری جدید جف بزوس زبان‌ها را تکان می‌دهد: آیا دوست دختر اوست؟

  • جف بزوس لورن سانچز

    ساکنان خشمگین شدند و حتی تهدید کردند که در صورت برچیده شدن پل، قایق را تخم می زنند، که باعث شد Oceanco درخواست خود را پس بگیرد و بی سر و صدا قایق را به کارخانه کشتی سازی دیگری بدون دکل های آن که بعداً برای جلوگیری از مشکل ترخیص نصب شد، برد.

    کورو در حال انجام آزمایش‌های دریایی، که شامل چندین آزمایش است و معمولاً یکی از آخرین مراحل ساخت و ساز را در ماه فوریه نشان می‌دهد، دیده شد. این قایق بادبانی اولین سفر خود را در آوریل انجام داد، زمانی که تاسیسات Oceanco را ترک کرد تا در مسیر بزوس به جبل الطارق سفر کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    بزوس و سانچز که در سال 2019 رابطه خود را علنی کردند، اولین بار در اوایل این هفته در سواحل اسپانیا در قایق تفریحی جدید 500 میلیون دلاری دیده شدند.

    این کشتی آبی کورو نام دارد که به معنای حلقه یا سیم پیچ مائوری است و به معنای شروعی جدید است.

  • جف بزوس، بنیانگذار آمازون و دوست دخترش، لورن سانچز، اخیراً برای اولین بار در قایق بزرگ 500 میلیون دلاری خود به نام Koru دیده شدند. آنها در تصویر قبلی نشان داده شده اند.رویترز/ اندرو کولدریج

    • مجسمه‌ای روی قایق بزرگ جف بزوس مردم را به این فکر می‌اندازد که آیا دوست دختر او، لورن سانچز است یا خیر.

      بزوس و دوست دخترش، لورن سانچز، اخیراً برای اولین بار در قایق تفریحی دیده شدند.