آنها “فرهنگ را بر ما لغو کردند”


جنگ مایک لیندل علیه ماشین‌ها برای او هزینه‌ای از ماشین‌های خودش را دارد.

مدیر عامل MyPillow بعد از اینکه خرده فروشان بزرگی مانند والمارت محصولات او را به دلیل تئوری های توطئه انتخاباتی وحشیانه اش کنار گذاشتند، تجهیزات شرکت را به حراج می گذارد.

لیندل به مینیاپولیس استار تریبون گفت: «این یک لغو عظیم و عظیم بود. ما 100 میلیون دلار از حملات باکس‌فروشی‌ها، شبکه‌های خرید، کانال‌های خرید از دست دادیم، همه آن‌ها فرهنگ را بر ما خنثی کردند.»

در نتیجه، شکارچیان مقرون به صرفه در منطقه مینیاپولیس فرصتی برای خرید تجهیزات MyPillow از جمله کامیون، لیفتراک، کمپرسور هوا، چرخ خیاطی، کامپیوتر و غیره دارند.

لیندل به WCCO، ایستگاه CBS در مینیاپولیس، گفت که انبوهی از موجودی فروخته نشده دارد و برای جلوگیری از اخراج کارگران، کارگران را جابجا کرده است.

او به ایستگاه گفت: «من برای هر مشتری تنها مشتریم و هر کارمندی مثل تنها کارمندم رفتار می کنم.

فروش پایین تنها مشکل مالی او نیست.

لیندل به پرداخت 5 میلیون دلار محکوم شد به مردی که برنده مسابقه «اثبات اشتباه مایک» در «سمپوزیوم سایبری» او در سال 2021 بود، جایی که او کارشناسان را به چالش کشید تا داده‌هایش را بررسی کنند، که به ادعای او ثابت کرد که دونالد ترامپ واقعاً در انتخابات 2020 پیروز شده است.

این کار را نکرد و یکی از کارشناسان که به داده ها نگاه کرد، خواستار دریافت جایزه شد.

لیندل از پرداخت امتناع کرد، بنابراین پرونده به دادگاه رفت و در آنجا شکست خورد.

او همچنین با شکایت 1.3 میلیارد دلاری برای افترا از طرف Dominion Voting Systems به دلیل دروغ‌هایش در مورد انتخابات 2020، که برخی از آن‌ها حول دستگاه‌های رای‌گیری ساخته شده توسط این شرکت است، مواجه است.

او همچنان بر ادعاهای رد شده خود می ایستد و اصرار دارد که از ماشین ها برای سرقت انتخابات استفاده شده است و مجموعه ای بی پایان از شکایت ها را تشکیل می دهد، از جمله پرونده ای که او ادعا می کند “یک دعوای دسته جمعی علیه همه ماشین ها” است.



منبع