آموزش گسترده ایالات متحده برای نیروهای اوکراینی در آلمان آغاز شد

تا به حال، تمرکز ایالات متحده بر تامین نیازهای فوری نیروهای اوکراینی در میدان نبرد، به ویژه در مورد چگونگی استفاده از مجموعه گسترده ای از سیستم های تسلیحاتی غربی که به داخل کشور سرازیر می شوند، بوده است.

تاکنون پنتاگون از اعلام دقیق زمان شروع آموزش خودداری کرده بود.

روسیه همچنین رگبار گسترده ای از حملات موشکی، از جمله در کیف، شهر شمال شرقی خارکف و شهر جنوب شرقی دنیپرو، که در آن تعداد کشته شدگان در یک ساختمان مسکونی به 30 نفر افزایش یافت، انجام داد.

این برنامه شامل آموزش در کلاس درس و کار میدانی خواهد بود که با جوخه های کوچک آغاز می شود و به تدریج رشد می کند تا واحدهای بزرگتر را شامل شود. با یک تمرین رزمی پیچیده تر که کل یک گردان و یک واحد ستاد را گرد هم می آورد، به اوج خود می رسد.

ایالات متحده در حال حاضر بیش از 3100 سرباز اوکراینی را در مورد نحوه استفاده و نگهداری از تسلیحات و تجهیزات دیگر، از جمله هویتزر، خودروهای زرهی و سیستم موشکی توپخانه با تحرک بالا، معروف به HIMARS، آموزش داده است. سایر کشورها نیز در حال آموزش در مورد سلاح هایی هستند که ارائه می دهند.

در اعلام برنامه جدید ماه گذشته، سرتیپ نیروی هوایی. ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون، گفت: ایده این است که بتوانیم این سطح پیشرفته از آموزش جمعی را به آنها بدهیم که آنها را قادر می سازد تا عملیات تسلیحات ترکیبی موثر و مانور در میدان نبرد را انجام دهند.

دستور جدید در حالی صادر می شود که نیروهای اوکراینی با نبردهای شدید در استان دونتسک شرقی روبرو هستند، جایی که ارتش روسیه مدعی است کنترل شهر کوچک معدن نمک سولدار را در اختیار دارد. اوکراین تاکید می‌کند که نیروهایش همچنان در حال جنگ هستند، اما اگر نیروهای مسکو کنترل سولدار را به دست بگیرند، به آنها اجازه می‌دهد تا به شهر بزرگ‌تر باخموت نزدیک‌تر شوند، جایی که ماه‌ها جنگ در آن ادامه داشته است.

به اصطلاح آموزش تسلیحات ترکیبی با هدف ارتقای مهارت‌های نیروهای اوکراینی انجام می‌شود تا آنها برای شروع یک حمله یا مقابله با هر گونه افزایش حملات روسیه آمادگی بیشتری داشته باشند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه با استفاده از توپخانه ترکیبی، زرهی و نیروهای زمینی، بهتر حرکت کنند و واحدهای به اندازه گروهان و گردان خود را در نبرد هماهنگ کنند.

او گفت که هدف این است که تمام تسلیحات و تجهیزات دریافتی به اوکراین تحویل داده شود تا نیروهای تازه آموزش دیده بتوانند از آن استفاده کنند «مدتی قبل از ظهور باران های بهاری». این ایده آل خواهد بود.»

بروکسل (AP) – آموزش رزمی جدید و گسترده ارتش آمریکا به نیروهای اوکراینی از روز یکشنبه در آلمان آغاز شد و هدف آن بازگرداندن یک گردان متشکل از 500 سرباز به میدان نبرد برای مبارزه با روس ها در پنج تا هشت هفته آینده است. ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش.

میلی گفت که ایالات متحده این نوع آموزش را قبل از تهاجم روسیه در فوریه گذشته انجام می داد. اما با شروع جنگ، گارد ملی ایالات متحده و نیروهای عملیات ویژه که در داخل اوکراین آموزش می‌دادند، همگی کشور را ترک کردند. این تلاش جدید، که توسط فرماندهی آموزش هفتم ارتش ایالات متحده اروپا آفریقا انجام می شود، ادامه همان کاری است که آنها قبل از تهاجم انجام می دادند. سایر متحدان اروپایی نیز در حال ارائه آموزش هستند.



منبع

میلی که قصد دارد روز دوشنبه از منطقه آموزشی Grafenwoehr بازدید کند تا از نزدیک برنامه را ببیند، گفت که نیروهای تحت آموزش چند روز پیش اوکراین را ترک کردند. در آلمان مجموعه کاملی از سلاح ها و تجهیزات برای استفاده آنها وجود دارد.

میلی گفت که می‌خواهد مطمئن شود که آموزش در مسیر درست است و آیا چیز دیگری مورد نیاز است یا خیر، و همچنین اطمینان حاصل کند که این آموزش به خوبی با تحویل تجهیزات مطابقت دارد.

میلی در گفتگو با دو خبرنگاری که روز یکشنبه با او به اروپا سفر کردند، گفت: این آموزش پیچیده – همراه با مجموعه ای از سلاح های جدید، توپخانه، تانک ها و سایر وسایل نقلیه که به سمت اوکراین می روند – برای کمک به نیروهای این کشور برای بازپس گیری قلمروی که قبلاً انجام شده است، کلید خواهد بود. اسیر روسیه در جنگ نزدیک به 11 ماهه.

میلی گفت: “این حمایت برای اوکراین بسیار مهم است تا بتواند از خود دفاع کند.” “و ما امیدواریم که بتوانیم این موضوع را در کوتاه مدت در اینجا جمع آوری کنیم.”